BEG airport status
[NAJAVA] AERO Friedrichshafen 2015

[NAJAVA] AERO Friedrichshafen 2015

BEOGRAD – U aprilu naredne godine, u nemačkom gradu Fridrihshafenu održaće se tradicionalni, 23. po redu, sajam generalne avijacije – AERO Friedrichshafen 2013. Prema najavama organizatora, ovaj sajam biće sveobuhvatniji nego ikada, sa vraćanjem nekih starih i ponudom potpuno novih sadržaja.

 
 
unnamed
 
 
AERO Friedrihshafen, koji smo ispratili prošle godine, predstavlja najveći evropski sajam generalne avijacije koji se već tradicionalno održava od 1977. godine u nemačkom gradu Fridrihshafenu na obali Bodenskog jezera. Ovo okupljanje, na kom je davne 1977. godine bilo svega 14 izlagača, za 23 godine preraslo je u najveći i najsveobuhvatniji sajam generalne avijacije u Evropi, sa preko 630 izlagača koliko ih se očekuje neredne godine. Taj prvi sajam je prijatno iznenadio organizatore jer je broj posetilaca bio mnogo veći od očekivanog. Već sledeće godine broj posetilaca kao i izlagača se udvostručio. Broj izlagača se povećao zahvaljujući tada brzorastućoj industriji ultra-lake avijacije i izložba je dobila naziv RMF/AERO. Sredinom 1980-tih premašena su sva očekivanja i AERO je prevazišao RMF. Zbog međunarodnog značaja koji je dobio, AERO je dodat 1985. godine na listu UFI odnosno na listu Globalnog Udruženja Izložbenih industrija, time potvrđujući svoj evropski i svetski status.

Što se tiče nastupajućeg sajma koji nas očekuje u aprilu 2015. godine, ponuda će biti ponovo podeljena u 4 specijalizovane oblasti. „Avionics Avenue“ je deo posvećen avionici, odnosno elektronskim sistemima na avionima, gde će fokus biti na svim vrstama „on-board“ opreme za avione i helikoptere koji se odnose na kontrolu, navigaciju, izbegavanje sudara i planiranje leta. Posetioci neće samo imati priliku da se informišu o ovim sistemima, već će imati jedinstvenu priliku da ih probaju u posebnom test delu.
 
 
215_AERO 2014
 
 
„Engine Area“ je odeljak sajma gde će biti izloženi najnoviji i najmoderniji motori različitih proizvođača, uključujući električne, motore sa unutrašnjim sagorevanjem kao i hibridne. Zbog stalno rastućih troškova vazduhoplovnih goriva i razvoja novih efikasnih dizel motora za propelerce, na sajmu se očekuje dosta inoviacija iz ove oblasti.
 
 
92_AERO 2014
 
 
„E-flight expo“ je specifičan deo sajma gde će biti reči samo o električnom letenju kao i alternativnim konceptima letenja. Pod parolom „Električno, ekološki, evolutivno“ biće prezentovan trenutni presek stanja tehnologija zasnovanih na električnoj energiji kao i tehnologija koje su okrenute budućnosti i održivom razvoju.

Na takozvanom „RPAS Expo“ (RPAS – Remotely Piloted Air System) posetiocima će biti ilustrovano koliko daleko se stiglo sa razvojem civilnih dronova. Takođe, biće predstavljene bespilotne letelice nekoliko proizvođača, opremljene sa najmodernijim senzorima i tehnologijama za merenje. Na AERO 2015 po drugi put u istoriji sajma, biće održana prezentacija leta dronova u zatvorenom, a biće i premijerno održan performans tog tipa i na otvorenom.
 
 
AERO_05A4730
 
 
Ono što je potpuno novo od sadržaja na sajmu koji će se održati naredne godine jeste „Aviation and Pilots Competence Center“ – centar u kome će posetiocima biti ponuđene sve vrste korisnih informacija za pilote, kao i za one koji to žele da postanu. Tu će biti na jednom mestu ponuđene sve informacije vezane za letačke škole, vazduhoplovne vlasti, interesne grupe, organizacije kontrole leta itd.
 
 
AERO_05A4735
 
Više od 100 prezentacija, konferencija i radionica o aktuelnim temama u avijaciji biće održano na konferencijama u sklopu sajma naredne godine. Eksperti iz pilotskih udruženja, regulatornih tela, vazduhoplovnih vlasti kao i iz udruženja proizvođača će učestvovati u diskusiji i pružiti informacije o pravnim i političkim okvirima, trenutnom stanju u avijaciji kao i o prilikama za unapređenje.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj