BEG airport status
[NAJAVA] AERO Friedrichshafen 2015

[NAJAVA] AERO Friedrichshafen 2015

BEOGRAD – U aprilu naredne godine, u nemačkom gradu Fridrihshafenu održaće se tradicionalni, 23. po redu, sajam generalne avijacije – AERO Friedrichshafen 2013. Prema najavama organizatora, ovaj sajam biće sveobuhvatniji nego ikada, sa vraćanjem nekih starih i ponudom potpuno novih sadržaja.

 
 
unnamed
 
 
AERO Friedrihshafen, koji smo ispratili prošle godine, predstavlja najveći evropski sajam generalne avijacije koji se već tradicionalno održava od 1977. godine u nemačkom gradu Fridrihshafenu na obali Bodenskog jezera. Ovo okupljanje, na kom je davne 1977. godine bilo svega 14 izlagača, za 23 godine preraslo je u najveći i najsveobuhvatniji sajam generalne avijacije u Evropi, sa preko 630 izlagača koliko ih se očekuje neredne godine. Taj prvi sajam je prijatno iznenadio organizatore jer je broj posetilaca bio mnogo veći od očekivanog. Već sledeće godine broj posetilaca kao i izlagača se udvostručio. Broj izlagača se povećao zahvaljujući tada brzorastućoj industriji ultra-lake avijacije i izložba je dobila naziv RMF/AERO. Sredinom 1980-tih premašena su sva očekivanja i AERO je prevazišao RMF. Zbog međunarodnog značaja koji je dobio, AERO je dodat 1985. godine na listu UFI odnosno na listu Globalnog Udruženja Izložbenih industrija, time potvrđujući svoj evropski i svetski status.

Što se tiče nastupajućeg sajma koji nas očekuje u aprilu 2015. godine, ponuda će biti ponovo podeljena u 4 specijalizovane oblasti. „Avionics Avenue“ je deo posvećen avionici, odnosno elektronskim sistemima na avionima, gde će fokus biti na svim vrstama „on-board“ opreme za avione i helikoptere koji se odnose na kontrolu, navigaciju, izbegavanje sudara i planiranje leta. Posetioci neće samo imati priliku da se informišu o ovim sistemima, već će imati jedinstvenu priliku da ih probaju u posebnom test delu.
 
 
215_AERO 2014
 
 
„Engine Area“ je odeljak sajma gde će biti izloženi najnoviji i najmoderniji motori različitih proizvođača, uključujući električne, motore sa unutrašnjim sagorevanjem kao i hibridne. Zbog stalno rastućih troškova vazduhoplovnih goriva i razvoja novih efikasnih dizel motora za propelerce, na sajmu se očekuje dosta inoviacija iz ove oblasti.
 
 
92_AERO 2014
 
 
„E-flight expo“ je specifičan deo sajma gde će biti reči samo o električnom letenju kao i alternativnim konceptima letenja. Pod parolom „Električno, ekološki, evolutivno“ biće prezentovan trenutni presek stanja tehnologija zasnovanih na električnoj energiji kao i tehnologija koje su okrenute budućnosti i održivom razvoju.

Na takozvanom „RPAS Expo“ (RPAS – Remotely Piloted Air System) posetiocima će biti ilustrovano koliko daleko se stiglo sa razvojem civilnih dronova. Takođe, biće predstavljene bespilotne letelice nekoliko proizvođača, opremljene sa najmodernijim senzorima i tehnologijama za merenje. Na AERO 2015 po drugi put u istoriji sajma, biće održana prezentacija leta dronova u zatvorenom, a biće i premijerno održan performans tog tipa i na otvorenom.
 
 
AERO_05A4730
 
 
Ono što je potpuno novo od sadržaja na sajmu koji će se održati naredne godine jeste „Aviation and Pilots Competence Center“ – centar u kome će posetiocima biti ponuđene sve vrste korisnih informacija za pilote, kao i za one koji to žele da postanu. Tu će biti na jednom mestu ponuđene sve informacije vezane za letačke škole, vazduhoplovne vlasti, interesne grupe, organizacije kontrole leta itd.
 
 
AERO_05A4735
 
Više od 100 prezentacija, konferencija i radionica o aktuelnim temama u avijaciji biće održano na konferencijama u sklopu sajma naredne godine. Eksperti iz pilotskih udruženja, regulatornih tela, vazduhoplovnih vlasti kao i iz udruženja proizvođača će učestvovati u diskusiji i pružiti informacije o pravnim i političkim okvirima, trenutnom stanju u avijaciji kao i o prilikama za unapređenje.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    @Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

    17. Feb 2025.Pogledaj

    Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

    Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

    17. Feb 2025.Pogledaj

    PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

    17. Feb 2025.Pogledaj