BEG airport status
Preko 500 prijava za studentski konkurs “Fly your ideas”

Preko 500 prijava za studentski konkurs “Fly your ideas”

BEOGRAD – Erbas (Airbus) je primio preko 500 prijava za studenstki konkurs „Fly your ideas“, dok preko 50 Erbasovih eksperata i inovatora sada razmatra prijavljene ideje. Njihov zadatak je da odaberu 100 timova koji će proći u drugi krug takmičenja.

 
 
15008056438_2518132206_k
 
 
Tango Six je već pisao o konkursu za takmičenje „Fly your ideas“ koje kompanija Erbas (Airbus) već četvrti put zaredom organizuje za studente širom sveta, a prvi krug Erbasovog globalnog takmičenja privukao je veliki broj prijava iz celog sveta na temu kako će sledeća generacija savladati buduće izazove u avijaciji. Preko 50 Erbasovih eksperata i inovatora sada razmatra više od 500 prijavljenih ideja. Njihov zadatak je da odaberu 100 timova koji će proći u drugi krug takmičenja.

Međutim, bez obzira da li su prošli u sledeći krug, Erbas će dati mišljenje o idejama svakom timu, negujući tako duh inovacije novih generacija. Spisak 100 odabranih timova biće objavljen u januaru 2015, a samo pet najboljih timova će ući u finale i predstaviti svoje ideje uživo u junu sledeće godine. Nagrada za pobednički tim iznosi 30.000 evra.

Ian Lejn (Ian Lane), ekspert iz Erbasa i član žirija, izjavio je da oni strastveno ocenjuju i diskutuju o svakoj ideji. „Velika je privilegija da ste u mogućnosti da vidite tako maštovito, inovativno i nesputano razmišljanje studentskih timova“ i dodao „kao profesionalci u avijaciji, imamo uvid u to koji su pravci razvoja i patenti aktuelni, tako da ideja mora biti originalna i nova. Može biti nešto vrlo jednostavno, iskorišćeno u novom kontekstu ili kombinovano sa postojećim elementima na način koji do sada nismo imali prilike da vidimo.“ – rekao je Lejn.

Ono što izdvaja konkurs „Fly your ideas“ od ostalih globalnih studentskih takmičenja je široko angažovanje Erbasovih timova u okviru kompanije. Članovi žirija su izabrani iz avio industrije i uključuju profesionalce svih profila, od inženjera do eksperata za avijaciju.

Pobednički tim na prošlom takmičenju bio je tim Levar sa Univeziteta Sao Paolo iz Brazila. Oni su se bavili krajnje interesentnim konceptom “hendlinga” prtljaga i smanjenjem obima rada ljudima koji se bave ovim fizičkim poslom na aerodromima, a ceo koncept zasnovan je na sistemu lakog transporta kofera po površinama sličnim onima na stolovima za “air hockey” gde nema puno trenja sa podlogom pa koferi na sloju vazduha naprosto “lete” po tim površinama i znatno olakšavaju rad zaposlenima koji istovaraju i utovaraju prtljag.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    De

    Ekstremno jeftin način da se dođe do dobrih rešenja koja su primenjiva u avioindustriji!

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    "Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj