BEG airport status
Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

BEOGRAD – Zimske službe beogradskog aerodroma tokom snežnih padavina rade u punom obimu. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz minimalna odlaganja.

 
 
pan6
 
 
Aerodrom Nikola Tesla je u poslednjih osam sezona bez prestanka otvoren za sletanja i poletanja i nije zatvaran ni u jednom trenutku bez obzira na zimske uslove.

-U periodu pojačanih padavina, a naročito tokom novogodišnjih i božićnih praznika, sve operativne službe Aerodroma Nikola Tesla u stanju su 24-časovnog dežurstva. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz maksimalan komfor svakog putnika. Uz to, podsećamo da Aerodrom raspolaže tzv. Kategorijom IIIb, odnosno najsavremenijim uređajima za sletanja i poletanja u uslovima izuzetno smanjene vidljivosti duž piste, po čemu smo među najopremljenijim aerodromima na svetu.- navodi se u saopštenju Aerodroma Nikola Tesla.

U uslovima niskih temperatura i snega, i avioni se moraju posebno pripremiti za let tako što se prskaju specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče nastajanje leda do trenutka poletanja. Opsluga aviona ove zime unapređena je formiranjem dve pozicije na kojima se isključivo obavlja odleđivanje aviona. Sledeće godine biće napravljena nova platforma isključivo za odleđivanje aviona, navode u press službi aerodroma.
 
 
Aerodrom jutros
 
Aerodrom jutros 2
 
IMAG0571
 
 
Zimski štab Aerodroma Nikola Tesla raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega u ovom delu Evrope, a zaposleni u zimskom štabu obučeni su i sertifikovani za rad u ovakvim specifičnim uslovima. Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 34 metra u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

Vozni park Zimskog štaba Aerodroma Nikola Tesla raspolaže sa 10 jedinica tzv. „vučnih vozova“ za uklanjanje snega sa poletno – sletne staze, rulnih staza i platformi, snegobacačima, čija je namena da sneg sa nanosa odbacuju na bezbednu razdaljinu od 40 metara od piste i rulnih staza, specijalnim vozilima za posipanje tečnosti i granula koje sprečavaju stvaranje leda na pisti, 2 vozila za merenje koeficijenta trenja na pisti, građevinskim mašinama i traktorima sa raonicima, koji služe za uklanjanje snega sa teže dostupnih manevarskih površina, 5 modernih kamiona za odleđivanje i zaštitu od zaleđivanja (de/anti-icing) aviona, navodi se u saopštenju Službe za odnose sa javnošću aerodroma Nikola Tesla.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj