BEG airport status
Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

BEOGRAD – Zimske službe beogradskog aerodroma tokom snežnih padavina rade u punom obimu. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz minimalna odlaganja.

 
 
pan6
 
 
Aerodrom Nikola Tesla je u poslednjih osam sezona bez prestanka otvoren za sletanja i poletanja i nije zatvaran ni u jednom trenutku bez obzira na zimske uslove.

-U periodu pojačanih padavina, a naročito tokom novogodišnjih i božićnih praznika, sve operativne službe Aerodroma Nikola Tesla u stanju su 24-časovnog dežurstva. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz maksimalan komfor svakog putnika. Uz to, podsećamo da Aerodrom raspolaže tzv. Kategorijom IIIb, odnosno najsavremenijim uređajima za sletanja i poletanja u uslovima izuzetno smanjene vidljivosti duž piste, po čemu smo među najopremljenijim aerodromima na svetu.- navodi se u saopštenju Aerodroma Nikola Tesla.

U uslovima niskih temperatura i snega, i avioni se moraju posebno pripremiti za let tako što se prskaju specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče nastajanje leda do trenutka poletanja. Opsluga aviona ove zime unapređena je formiranjem dve pozicije na kojima se isključivo obavlja odleđivanje aviona. Sledeće godine biće napravljena nova platforma isključivo za odleđivanje aviona, navode u press službi aerodroma.
 
 
Aerodrom jutros
 
Aerodrom jutros 2
 
IMAG0571
 
 
Zimski štab Aerodroma Nikola Tesla raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega u ovom delu Evrope, a zaposleni u zimskom štabu obučeni su i sertifikovani za rad u ovakvim specifičnim uslovima. Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 34 metra u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

Vozni park Zimskog štaba Aerodroma Nikola Tesla raspolaže sa 10 jedinica tzv. „vučnih vozova“ za uklanjanje snega sa poletno – sletne staze, rulnih staza i platformi, snegobacačima, čija je namena da sneg sa nanosa odbacuju na bezbednu razdaljinu od 40 metara od piste i rulnih staza, specijalnim vozilima za posipanje tečnosti i granula koje sprečavaju stvaranje leda na pisti, 2 vozila za merenje koeficijenta trenja na pisti, građevinskim mašinama i traktorima sa raonicima, koji služe za uklanjanje snega sa teže dostupnih manevarskih površina, 5 modernih kamiona za odleđivanje i zaštitu od zaleđivanja (de/anti-icing) aviona, navodi se u saopštenju Službe za odnose sa javnošću aerodroma Nikola Tesla.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

    Uporno pisete bedastoce, ne postoji AESA antena u smislu kako vas par ovde tvrdoglavo insistira. Jel razumete kako je konstruisan AESA radar? Na AESA radaru svaki individualni TR modul poseduje prijemnik i predajnik, izvor napajanja i parce metala koje u x bandu predstavlja antenu ekskluzivno za taj modul. Snaga recimo oko 70W. Rafale AESA poseduje…

    22. May 2024.Pogledaj

    Sivi na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

    Pa sam Thales potvrdio napismeno da je Hrvatska korisnik AESA radarskih sistema na svojim Rafalima a ovdje se jos toljage vade oko toga... Ljudi cemu tolika paranoja oko 12 masina?

    22. May 2024.Pogledaj

    Слободан321 na: Nabavka borbenih aviona za Srbiju: Nemamo izbora da Rafale platimo skuplje i od Katara?

    Пе Ду Ајд да се мало вратимо у реалност. Шта ће ти Ферари од 2,5 милиона € кад немаш пара да га региструјеш и да му напуниш резервоар,а ни гаражу да га паркираш. Што се Украјине тиче мислим да је свима јасно да су дронови и БПЛ апсолутно прве "звезде" овог рата. Од најубојитијег Лансета…

    22. May 2024.Pogledaj

    Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

    >> Jeidni prodor rujama je omogucilo zrakoplovstvo, razbijajuci ukrajinsku obranu planirajućim bombama Ukrajinci su popustili prosto zbog nedostatka svega, i PVO raketa i artiljerijskih granata i nesprovodjenja mobilizacije, a ne zbog nekakvih krmaca sa sklepanim krilima koje pogadjaju verovatno ono CEP 100 metara. Front u Ukrajini nije takav da vojnici sede jedan do drugog u…

    22. May 2024.Pogledaj

    Yoda na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

    Malo previše besmislena polemika oko toga da li Rafali imaju aesa ili pesa radare - državi kojoj takva avijacija nema ni potrebe u dubini NATO saveza, ali su odlučili da im treba, pa ako im trenutno fali - dobiće ono što su spremni da plate i to čitav paket opreme osim one za nuklearna dejstva.…

    22. May 2024.Pogledaj