BEG airport status
Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

Zimske službe Aerodroma Nikola Tesla rade punim kapacitetom

BEOGRAD – Zimske službe beogradskog aerodroma tokom snežnih padavina rade u punom obimu. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz minimalna odlaganja.

 
 
pan6
 
 
Aerodrom Nikola Tesla je u poslednjih osam sezona bez prestanka otvoren za sletanja i poletanja i nije zatvaran ni u jednom trenutku bez obzira na zimske uslove.

-U periodu pojačanih padavina, a naročito tokom novogodišnjih i božićnih praznika, sve operativne službe Aerodroma Nikola Tesla u stanju su 24-časovnog dežurstva. Sve ekipe rade u pojačanim smenama kako bi omogućile da se avio-saobaćaj odvija u bezbednim uslovima i prema redu letenja, uz maksimalan komfor svakog putnika. Uz to, podsećamo da Aerodrom raspolaže tzv. Kategorijom IIIb, odnosno najsavremenijim uređajima za sletanja i poletanja u uslovima izuzetno smanjene vidljivosti duž piste, po čemu smo među najopremljenijim aerodromima na svetu.- navodi se u saopštenju Aerodroma Nikola Tesla.

U uslovima niskih temperatura i snega, i avioni se moraju posebno pripremiti za let tako što se prskaju specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče nastajanje leda do trenutka poletanja. Opsluga aviona ove zime unapređena je formiranjem dve pozicije na kojima se isključivo obavlja odleđivanje aviona. Sledeće godine biće napravljena nova platforma isključivo za odleđivanje aviona, navode u press službi aerodroma.
 
 
Aerodrom jutros
 
Aerodrom jutros 2
 
IMAG0571
 
 
Zimski štab Aerodroma Nikola Tesla raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega u ovom delu Evrope, a zaposleni u zimskom štabu obučeni su i sertifikovani za rad u ovakvim specifičnim uslovima. Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 34 metra u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

Vozni park Zimskog štaba Aerodroma Nikola Tesla raspolaže sa 10 jedinica tzv. „vučnih vozova“ za uklanjanje snega sa poletno – sletne staze, rulnih staza i platformi, snegobacačima, čija je namena da sneg sa nanosa odbacuju na bezbednu razdaljinu od 40 metara od piste i rulnih staza, specijalnim vozilima za posipanje tečnosti i granula koje sprečavaju stvaranje leda na pisti, 2 vozila za merenje koeficijenta trenja na pisti, građevinskim mašinama i traktorima sa raonicima, koji služe za uklanjanje snega sa teže dostupnih manevarskih površina, 5 modernih kamiona za odleđivanje i zaštitu od zaleđivanja (de/anti-icing) aviona, navodi se u saopštenju Službe za odnose sa javnošću aerodroma Nikola Tesla.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    (Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

    02. Dec 2024.Pogledaj