BEG airport status
Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

BEOGRAD – Nacionalna avio-kompanija Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje a svi zainteresovani treba da pošalju CV zaključno sa 20. februarom 2015. i da se pojave na konkursu koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza od 8 do 18 časova.

 
 
airserbia
 
 
Kompanija Er Srbija je u decembru prošle godine već organizovala konkurs za prijem kabinskog osoblja, a danas je objavljen novi. Ako želite da postanete stjuard odnosno stjuardesa nacionalne aviokompanije, imajte u vidu da će sledećeg meseca biti organizovan konkurs za prijem kabinskog osoblja. Svi zainteresovani kandidati treba da do 20. februara 2015. ostave svoj CV na sajtu nacionalne aviokompanije na adresi: www.airserbia.com/sr-rs/zaposlenje.

Svi oni koji ostave svoj CV, treba da učine još jedan korak, a to je da se 21. februara pojave u hotelu Kraun Plaza bez posebnog poziva, u periodu od 8 do 18h. Uslovi za učestvovanje na konkursu su diploma srednje škole, dobro poznavanje Engleskog jezika (dok će se poznavanje ostalih jezika uzimati kao prednost), srpsko državljanstvo i važeči pasoš republike Srbije, a takođe kao uslov se između ostalog navode i dobre komunikacionione sposobnosti.

Na konkurs koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza kandidati treba da ponesu original pasoša ili lične karte, dve kopije pasoša u boji, kopiju CV-a, kao i svoje dve fotografije formata za pasoš sa belom pozadinom, na kojima su poslovno odeveni. Takođe potrebno je pribaviti i uverenje da kandidat nije krivično gonjen.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    U zadnjih godinu dana broj aviona u floti nije povećavan a ovo je već treći ili črtvrti konkurs za kabinsko osoblje, u čemu je problem.Možda o tome neka reportaža ako sme da se piše o Er Srbiji.

    Odgovori
    Go

    Zar nije malo čudno da kompanija koja nije povećala broj aviona u kratkom vremenskom periodu više puta ponavlja konkurs za kabinsko osoblje. To ljudima iz avijacije dosta govori. U ovom gradu ima pametne, lepe i obrazovane dece, ali čudni i po nekada nastrani kiterijumi su nešto što nije uvek prihvatljivo za sve. A o kakvim se kriterijumima radi, pisano je ovde ali administrator to nije objavio.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj