BEG airport status
POSLEDNJA VEST: Udes Cesne 310 na aerodromu Ečka kod Zrenjanina – poginuli instruktor i učenik

POSLEDNJA VEST: Udes Cesne 310 na aerodromu Ečka kod Zrenjanina – poginuli instruktor i učenik

BEOGRAD – Po još nepotvrđenim informacijama u udesu manjeg dvomotornog aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina poginula su dvojica pilota.

 

Avion tipa Cessna 310
Avion tipa Cessna 310

Kako Tango Six portal saznaje iz više izvora avion Cesna 310 registarske oznake HA-CIF koji je leteo za školu letenja „Pegaz Pilot Academy“ baziranu u Beogradu srušio se danas oko 12:30 časova nedaleko od sportskog aerodroma „Ečka“ kod Zrenjanina.

Cesna 310 pilotske škole "Pegaz"
Cesna 310 pilotske škole „Pegaz“

Po za sada još nezvaničnim informacijama, potvrđenim iz više izvora, poginulo je dvoje pilota koji su bili u letelici.

– 13:55 –
Kako saznajemo letelica je pala neposredno po poletanju sa aerodroma Ečka. Po prvim informacijama zadatak leta instruktoru i pilotu-studentu bila je rutinska vežba otkaza jednog motora (poletanje sa oba motora u radu od kojih je jedan na malom gasu).

Ovaj post će biti ažuriran kako nove informacije budu pristizale.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ko

Nek im je laka zemlja. Dvojica kolega, dva izvanredna pilota. Strasna tragedija/

Odgovori
Mm

single engine flight…prevucen u zaokretu…uzas

Odgovori
Pi

Nije ovde bilo prevlacenja.Oba krila su tu…da su ina nos pali krila nebibila uz trup.Nisam ni mogao da poverujem da je Zile dozvolio prevlacenje….

Pi

R.I.P Zile , bio si sjajan instruktor. Podrska PEGAZ-u !

Odgovori
Mr

Iskustvo bez sreće = 0 !!!

Odgovori
pa

sta reci…svaka je suvisna…tragedija R.I.P

Odgovori
Fa

Alo Pilot1 ko god da si ovde je i te kako bilo prevlacenja a to moze svakom da se desi pa i tom coveku bog da mu dusu prosti…

Odgovori
Pi

Falcon7 isto ko god da si ali prevlacenja nije uzrok mada je nekima verovatno najednostavnije resenje .Ocigledno nisi leteo C310 i ne znas kako se ona ponasa kod prevlacenja.Mada to zaista nije ni bitno jer je mnogo veca tuga sto nema njih.

Em

Zile mirno i plavo nebo! Vidimo se!

Odgovori
ko

Mozda je dobar pravac u razmisljanu o mogucem uzroku pitanje da li je avion tokom noci bio hangarisan ili ne, da li je dosuto gorivo ujutru i kakve uslove Ecka ima za de/anti icing. Ne bih isklucio to u analizi. Nesrce su uvek lanac dogadjaja i rwtko samo jedan uzrok dovodi do ovako neceg. Kolegama mirno plavo nebo zelim. Samo su otisli a nisu se vratili… Tuga.

Odgovori
Ta

Tužno ali – živeti se ne mora, leteti se mora.

Odgovori
Al

Prelepo vazduhoplovstvo je jos jednom pokazalo i svoju drugu, crnu stranu. Situacija na prvi pogled lici na udes sa backog jarka pre pet meseci. Zeleo bih da svi instruktori i ucenici medju kojima je i moj sin, u Srbiji podignu glavu i iz ovoga steknu iskustvo u buduce, da nastave da vole to sto rade i da postuju svaki minut obuke koji im se pruza od ljudi koji su prenoseci im to iskustvo nazalost neki platili glavom. Sudbina, prevlacenje ili nesto trece. Neka im je laka zemlja. Njihovim porodicama iskreno saucesce, sva podrska Tamari i Ivanu.

Odgovori
go

Samo bih želeo dukažem na mogućnost za grešku oko tačnog vremena udesa. Naime jučer oko 13.15 h centar Pančeva je preletela dvomotorna cesna u zaokretu iz pravca zapada ka severu na visini otprilike 200-300 metara, prosečnom brzinom, prema zvuku motora nije bilo znakova za neke probleme. Saučešće porodicama.

Odgovori
Mm

moram da demantujem sam sebe…nazalost medju prvima sam saznao za nesrecu od inspektora iz DCVa koji je pozvan od strane ljudi iz Zrenjanina…tada se spekulisalo o prevlacenju…medjutim, danas sam preleteo mesto nesrece i nazalost video sve…konture na zemlji ocrtavaju ceo avion s tim da je sem repa sve izgorelo…uzasna nesreca svakako…tragican ishod nazalost…mirno nebo kolege…

Odgovori
Je

ŽILE, DRUŽE…. MNOGO SMO SATI PROVELI ZAJEDNO U VAZDUŠNOM PROSTRANSTVU. NEKA TI JE LAKA ZEMLJA.
TVOJOJ PORODOCI NAJISKRENIJE SAUČEŠĆE…

Odgovori
Mi

Neka im je laka zemlja.

Odgovori
В

Петре, ево и пети дан од удеса, а нема ажурираних информација о удесу!
И још нешто. Замолио бих све заинтересоване и незаинтересоване да не дају никакве коментаре о томе како је до удеса дошло, јер то ремети истрагу (ако ње уопште и буде с обзиром на ситуацију у тој области).
Тврдња да је дошло до тзв. превлачења аутоматски пребацује одговорност за удес на пилота, поготову што нема преживелих и не могу да кажу како се све стварно дешавало. И та ситуација је идеална за НЕПРОФЕСИОНАЛНЕ истражитеље: лако изведу закључке, ништа друго не проверавају и случај се ставља у фијоку, а безбедносне препоруке су практично неупотребљиве!
Моје релативно богато искуство у области истраживања удеса (18 истрага у протеклих 9 година) и доста добро познавање стања ми говори да узрок удеса можда треба тражити (и) на другој страни (одржавање ваздухоплова, организација летења, …).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj