BEG airport status
Летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе

Летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе

На војним полигонима Пасуљанске ливаде и Чента, 15. и 16. априла одржана је редовна летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе. Током вежбе пилоти су прошли школску, тактичку и комбиновану обуку, у циљу припреме за предстојеће заједничко увежбавање јединица ВиПВО.

На интервидовском полигону Пасуљанске ливаде, припадници 714. епохе из састава 98. авијацијске базе, извели су тренажно ракетно гађање циљева на земљи из борбено-оклопних хеликоптера Газела. Пилоти Газела су на полигону у два налета, из лебдења и прогресивног лета, дејствовали по метама ракетама типа маљутка, навођеним од стране оператера-стрелца.

Вежба је круна дуготрајне обуке, током које је кадар прошао увежбавање на тренажеру, али и физичку и тактичку обуку, а на полигону су проверили своју оперативну спремност за учествовање у будућим заједничким увежбавањима са осталим јединицама ВиПВО.

На школско-тактичком полигону Чеnта, своје умеће опробали су и пилоти ловачких бомбардера Супергалеб и Орао. Посаде 204. и 98. авијацијске базе су током неколико сати вежбе прошли редовну школску, тактичку и комбиновану обуку у бојевом гађању, ракетирању и бомбардирању циљева на земљи. Циљ обуке била је тренажа сталног кадра поменутих авијацијских база, али и обука младих пилота.

Пре вежбе спроведена је припрема циљева на земљи и обезбеђење полигона како би се спречиле било какве непредвиђене околности, а пиротехничари су обавили безбедносни преглед терена по завршетку бојевог гађања.

Slike: Dušan Atlagić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Zi

Odlicne fotke i reportaza. Samo da ovi nasi pocnu vec jednom da gadjaju sa nekim mocnijim naoruzanjem :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj