Air Serbia je danas potpisala ugovor o održavanju 21 motora V2500 sa kompanijom IAE (International Aero Engines), konzorcijumom koji predvodi kompanija Pratt & Whitney u saradnji sa Japanese Aero Engines Corporation i MTU Aero Engines.
– Air Serbia je lider evropske vazduhoplovne industrije. Mi smo uzbuđeni što smo dobili priliku da podržimo njihov uspeh današnjim potpisivanjem novog aranžmana o održavanju. – izjavio je ovom prilikom Greg Gernhardt, predsednik Pratt & Whitney Commercial Engines i dodao:
– Podrška flote pod ovakvim programom obezbeđuje operaterima predvidljive troškove održavanja i na kraju pomaže da se konačna vrednost motora naših mušterija na neki način i poveća. –
Dane Kondić, direktor Air Serbie naglasio je danas da je održavanje avionskih motora jedan od glavnih prioriteta jer omogućava bezbednost putnicima:
– Air Serbia igra značajnu ulogu u razvoju vazduhoplovne industrije i industrije turizma i veoma nam je bitno da ostanemo lideri u bezbednom i udobnom iskustvu putovanja. Efikasno održavanje je jedna od komponenti našeg uspeha, naglasio je Kondić.
Slave
Radi se na unistavanju JAT tehnike,i to namerno.Otece im i hangar,jer nemaju gde da rade
Carteras
Pa oni uopste i ne treba da se bave tehnikom,osim linijskog odrzavanja,ali samo za svoje avione.Njihov posao je avioprevoz,a ne da otimaju posao JAT tehnici,koja radi samo to.
Vlajko
Sistem Air Srbije je zamišljen da glavni HUB ne bude Beograd nego Abu Dabi. Tamo će se skidati i postavljati motori a slati u PW jer tako radi i Etihad. Isto je i sa velikim pregledima aviona. JAT Tehnika je isključena maksimalno da bi se prodala nekome za siću kao veliki uspeh. Nacionalni prevozilac je zapravo Etihad.
Rajko
Tamo ce morati lepo da placaju na vreme. A ne kao sto duguju pare Jat Tehnici i ostalima : nek im je sa srecom