BEG airport status
Siniša Mali: Wi-Fi u svim avionima Er Srbije do kraja godine Do kraja godine surfovanje Internetom u avionima Er Srbije / Foto: Dušan Atlagić

Siniša Mali: Wi-Fi u svim avionima Er Srbije do kraja godine

Prilikom otvaranja „Premijum salona“ Er Srbije (Air Serbia) na Aerodromu Nikola Tesla, prvi čovek Beograda i predsednik Nadzornog odbora nacionalne avio-kompanije, Siniša Mali, najavio je i uvođenje Wi-Fi Interneta u avione nacionalnog avio-prevoznika.

– Naš današnji događaj pokazuje da smo potpuno posvećeni da još više podignemo lestvicu koju je Er Srbija podigla u regionu kao najbolja avio-kompanija i da želimo da još više poboljšamo kvalitet naše usluge. I zato otvaramo ovaj „Premijum salon“ danas i zato ćemo, ako se ne varam, do kraja godine imati i Wi-Fi sistem u svim avionima Er Srbije – izjavio je Mali.

Kako Tango Six saznaje, Wi-Fi sistem će imati i mogućnost distribucije sadržaja putem svog servera u avionu, pa će ovako Er Srbija dobiti i „in-flight entertainment“ bez hardverskih instalacija.

O uvođenju Interneta u avione Er Srbije govorilo se još u martu, kada je najavljeno da će putnicima biti omogućen besplatan pristup filmovima, TV programima, muzici, ali i uslugama mobilne telefonije kao što su SMS i MMS poruke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj