BEG airport status
Etihad ervejz i partneri uveli novine u internu finansijsku politiku – prikupili 500 miliona dolara Etihad ervejz i partneri prvi put prikupljali finansijska sredstva zajedno / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz i partneri uveli novine u internu finansijsku politiku – prikupili 500 miliona dolara

Etihad ervejz, njegovo predstavništvo za pružanje aerodromskih usluga i pet partnerskih avio-kompanija, u kojima zalivski prevoznik ima udeo u vlasništvu, zaključili su novu „transakciju za finansiranje“, prikupivši 500 miliona dolara na međunarodnom tržištu, saopšteno je iz Etihada.

Kompanije Etihad ervejz, Etihad aerodromske usluge (Etihad Airport Services), Erberlin, Er Srbija, Er Sejšeli, Alitalija i Džet ervejz su na sastancima u Abu Dabiju, Dubaiju i Londonu dogovorili zajedničku koordinaciju mreža linija i inicijative za razvoj prihoda, uz zajedničke projekte u nabavci i poslovnu sinergiju među svim kompanijama.

Etihad ervejz i partneri su na ovaj način prvi put prikupljali sredstva zajedno. Do sada, Etihad ervejz je prikupio više od 11 milijardi dolara od više od 80 finansijskih institucija (za finansiranje svoje strategije razvoja).

Sredstva od ove „transakcije“ će se u najvećoj meri koristiti za kapitalna ulaganja i investicije u flotu, kao i za refinansiranje kredita, u zavisnosti od pojedinačnih potreba avio-kompanija.

Prikupljena sredstava će se među partnerima deliti na sledeći način:

– 20 % sredstava će pripasti kompanijama Etihad ervejz, Etihad aerodromske usluge, Erberlin i Alitalija

– 16 % će pripasti Džet ervejzu

– ostatak sredstava avio-kompanijama Er Srbija i Er Sejšeli.

U saopštenju se navodi da su partneri već bili u prilici da zajednički nabavljaju letelice ili zajedno snose troškove obuke. Komercijalno prikupljanje sredstava se, prema njihovim rečima, ni po čemu ne razlikuje od toga i predstavlja naredni logični korak.

– Uspeh ove transakcije predstavlja značajnu podršku zajedničkoj viziji i strategijama ovih kompanija od strane globalne finansijske zajednice. Ključni element naše strategije sticanja udela u vlasništvu je stvaranje celine koja je veća od pukog zbira njenih delova, grupacije koja može da zajedno radi na unapređenju prihoda, smanjenju troškova i otkrivanju uzbudljivih novih poslovnih sinergija – izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan.

Sredstva su prikupljena preko posebno formiranog predstavništva „EA partners IBV“. Kompanije „Goldman Sachs International“, „ADS Securities“ i „Anoa Capital“ zajedno upravljaju prikupljanjem sredstava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ug

Znaci Air Serbia deli 4%, tj dobija 2%?

Odgovori
gu

Da,i onda joj sleduje 10 mil. dolara

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj