BEG airport status
Nagrada čitalaca časopisa „TTG“ – Etihad ervejz najbolji u kategoriji Biznis klase Etihadova biznis klasa / Foto: Etihad Airways

Nagrada čitalaca časopisa „TTG“ – Etihad ervejz najbolji u kategoriji Biznis klase

Etihad ervejz (Etihad Airways) osvojio je nagradu za najbolju avio-kompaniju u kategoriji Biznis klase (Best Airline – Business Class) na 26. godišnjoj nagradi TTG za 2015. godinu, saopšteno je iz ove avio-kompanije.

Nagrada, za koju glasaju čitaoci časopisa TTG Azija, TTG Kina, TTG Indija, TTG MICE, TTG-BT MICE Kina, TTG Asocijacije i TTG Azija luksuz, uručena je ovom avio-prevozniku tokom prošle nedelje na ceremoniji u Bangkoku.

– Nagrada „Best Airline – Business Class“ je veoma značajno priznanje za Etihad ervejz naročito zbog toga što je konkurentsko okruženje u ovom regionu veoma snažno – izjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

TTG dodeljuje nagrade u oblasti turizma u azijsko-pacifičkom regionu od 1989. godine, objasnili su u Etihdau i dodali da se priznanje za najbolju avio-kompaniju u oblasti Biznis klase određuje na osnovu nekoliko kriterijuma: pružanja najboljeg proizvoda i usluge, reda letenja i mreža linija; ljubaznosti agenata u pogledu rezervacija, potvrda i provizije; profesionalizma prodajnog i marketing tima avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ne

vec par godina letim Etihad bissnis klasom , sve je ok sve je na nivou , jedino nema lezanja, avioni koji lete na relaciji Abu Dhabi -Beograd, su bez te opcije, na zalost ER Srbija ima losa sedista u biznisu, neudobna, bez ekrana na sedisrtu ispred, bez mogucnosti da se nameste kako dolikuje biznisu a naplacju isto kao Etihad, nadam se da ce odgovorni da povedu racuna o tome da se i te kako zaradjuje na biznis klasi i da treba da to shvate kao obavezu, nemogu da nude sedista i prdostor nesto bolji od ekonomske po ceni kao da ste biznisu Etihada. inace hrana je u biznis ER Srbije sjajna, usluga izuzetna. Medjutim mali broj sedista u biznisu i to losa ne doprinosi imidju firme kao sto Er Srbija zeli i mi svi koji je podrzavamo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj