BEG airport status
Konferencija za medije: Novi problemi u Muzeju vazduhoplovstva – pala poseta, stopirana plata Direktor Miroslav Knežević nema ovlašćenje da koristi bankovni račun Muzeja / Foto: Dina Đorđević

Konferencija za medije: Novi problemi u Muzeju vazduhoplovstva – pala poseta, stopirana plata

Isplata plata za prošli mesec, plaćanje računa, izmirenje poreza najveći su problemi sa kojima se trenutno suočava Muzej vazduhoplovsta-Beograd, zaključeno je na konferenciji za novinare koju su organizovali smenjeni direktor Muzeja vazduhoplovstva, Zoran Radojević, član sada već bivšeg Upravnog odbora, Aleksandar Kolo i pravni zastupnik Muzeja, advokat Nebojša Đokić.

– Muzej polako počinje da se gasi jer u Privrednom sudu ja sam još uvek vršilac dužnosti. Nijedan pazar, koji nam je osnovni izvor prihoda, ne može da se uplati. Ne može nijedna isplata. Ne može plata. Ona kasni. Ne može ni porez da se uplati. Evo sad će to za koji dan morati da se uradi. Mi ćemo verovatno platiti kaznu u visini jedne mesečne plate.

Došlo je do svojevrsne blokade Muzeja – kočenja Muzeja. Već se sad vide loše posledice. Poseta je pala višestruko. U ovom drugom delu godine mi smo obično zarađivali jednu i po platu. Sada je to minimalno. Donacije su zamrle.

Naš najveći donator je prestao da radi sa nama – izjavio je Radojević i dodao da na bankovnom računu Muzeja ima 2,5 miliona dinara što je dovoljno da se izmire sve obaveze.

Advokat Nebojša Đokić objasnio je da se pečat direktora na osnovu kog se, između ostalog, odobravaju i isplate dobija na osnovu registracije Muzeja u privrednom sudu.

– Sadašnji novoimenovani direktor je dužan da se upiše u privredni registar suda. Na osnovu tog upisa on odlazi i radi pečat – novi ili preuzima stari od direktora i na osnovu toga odlazi u banku da bi deponovao svoj potpis shodno obrascu na osnovu kog je upisan kao direktor – kao ovlašćeno lice za vršenje finansijskih transakcija.

Pošto on nije upisan u privredni registar, samim tim ne može ni da deponuje svoj potpis u banci jer će mu banka, naravno, tražiti rešenje Privrednog suda o upisu – izjavio je Đokić.

Buvši član Upravnog odbora, Aleksandar Kolo je ovom prilikom rekao da je država na osnovu preuzimanja rukovodstva u Muzeju preuzela samo prava, ali ne i obaveze.

On kao i ostali članovi Sindikata Muzeja (kojeg čine zaposleni) o ovome su razgovarali sa predstavnicima Gradskog sindikata.

– Mi ćemo sada po savetu Sindikata – oni su rekli da su naši sledeći koraci štrajkovi upozorenja, možda i generalni štrajk – izjavio je Kolo.

Za naš portal Kolo je objasnio da bi dodatni problem mogla da bude i prodaja karata za ulazak u Muzej.

– Trenutno nema karata za prodaju, nećete verovati. Danas se zadnje karte prodaju.

Više neće moći da puste posetioce unutra jer može da dođe finansijska (policija) i da pita kako puštate posetioce, a nemate karte.

To je zato što nam je kancelarija šefa računovodstva zapečaćena. Zato što nemamo šefa računovoctva, a direktor (Radojević) je zapečatirao pre nego što je otišao jer je smatrao da ne može da preda ključeve neovlašćenim licima – izjavio je Kolo.

Advokat Nebojša Đokić je ovom prilikom objasnio formalno-pravno rešenje za situacije u kojoj se Muzej našao, a koju je nedavno izneo i u intervjuu za Tango Six.

Đokić je objasnio da bi postojeći Uprаvni odbor koji je sаčinjen od osnivаčа trebalo da donese novi stаtut, a da bi u skladu sa tim, zatim, trebаlo imenovo i novo rukovodstvo.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi

11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj