BEG airport status
Konferencija za medije: Novi problemi u Muzeju vazduhoplovstva – pala poseta, stopirana plata Direktor Miroslav Knežević nema ovlašćenje da koristi bankovni račun Muzeja / Foto: Dina Đorđević

Konferencija za medije: Novi problemi u Muzeju vazduhoplovstva – pala poseta, stopirana plata

Isplata plata za prošli mesec, plaćanje računa, izmirenje poreza najveći su problemi sa kojima se trenutno suočava Muzej vazduhoplovsta-Beograd, zaključeno je na konferenciji za novinare koju su organizovali smenjeni direktor Muzeja vazduhoplovstva, Zoran Radojević, član sada već bivšeg Upravnog odbora, Aleksandar Kolo i pravni zastupnik Muzeja, advokat Nebojša Đokić.

– Muzej polako počinje da se gasi jer u Privrednom sudu ja sam još uvek vršilac dužnosti. Nijedan pazar, koji nam je osnovni izvor prihoda, ne može da se uplati. Ne može nijedna isplata. Ne može plata. Ona kasni. Ne može ni porez da se uplati. Evo sad će to za koji dan morati da se uradi. Mi ćemo verovatno platiti kaznu u visini jedne mesečne plate.

Došlo je do svojevrsne blokade Muzeja – kočenja Muzeja. Već se sad vide loše posledice. Poseta je pala višestruko. U ovom drugom delu godine mi smo obično zarađivali jednu i po platu. Sada je to minimalno. Donacije su zamrle.

Naš najveći donator je prestao da radi sa nama – izjavio je Radojević i dodao da na bankovnom računu Muzeja ima 2,5 miliona dinara što je dovoljno da se izmire sve obaveze.

Advokat Nebojša Đokić objasnio je da se pečat direktora na osnovu kog se, između ostalog, odobravaju i isplate dobija na osnovu registracije Muzeja u privrednom sudu.

– Sadašnji novoimenovani direktor je dužan da se upiše u privredni registar suda. Na osnovu tog upisa on odlazi i radi pečat – novi ili preuzima stari od direktora i na osnovu toga odlazi u banku da bi deponovao svoj potpis shodno obrascu na osnovu kog je upisan kao direktor – kao ovlašćeno lice za vršenje finansijskih transakcija.

Pošto on nije upisan u privredni registar, samim tim ne može ni da deponuje svoj potpis u banci jer će mu banka, naravno, tražiti rešenje Privrednog suda o upisu – izjavio je Đokić.

Buvši član Upravnog odbora, Aleksandar Kolo je ovom prilikom rekao da je država na osnovu preuzimanja rukovodstva u Muzeju preuzela samo prava, ali ne i obaveze.

On kao i ostali članovi Sindikata Muzeja (kojeg čine zaposleni) o ovome su razgovarali sa predstavnicima Gradskog sindikata.

– Mi ćemo sada po savetu Sindikata – oni su rekli da su naši sledeći koraci štrajkovi upozorenja, možda i generalni štrajk – izjavio je Kolo.

Za naš portal Kolo je objasnio da bi dodatni problem mogla da bude i prodaja karata za ulazak u Muzej.

– Trenutno nema karata za prodaju, nećete verovati. Danas se zadnje karte prodaju.

Više neće moći da puste posetioce unutra jer može da dođe finansijska (policija) i da pita kako puštate posetioce, a nemate karte.

To je zato što nam je kancelarija šefa računovodstva zapečaćena. Zato što nemamo šefa računovoctva, a direktor (Radojević) je zapečatirao pre nego što je otišao jer je smatrao da ne može da preda ključeve neovlašćenim licima – izjavio je Kolo.

Advokat Nebojša Đokić je ovom prilikom objasnio formalno-pravno rešenje za situacije u kojoj se Muzej našao, a koju je nedavno izneo i u intervjuu za Tango Six.

Đokić je objasnio da bi postojeći Uprаvni odbor koji je sаčinjen od osnivаčа trebalo da donese novi stаtut, a da bi u skladu sa tim, zatim, trebаlo imenovo i novo rukovodstvo.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi

11351426_10206327791931056_163578268_n

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Mjere zaštite okoliša kao izgovor vlada

@Andrija Opet nerazumevanje. Koliko prljave tehnologije utiču dok se to vozilo napravi? Koliko prljave tehnologije utiču da bi se stvorila električna energija potrebna da se napuni baterija predmetnog vozila? Koliko je potrebno novih kablova, proširenja el. energetske mreže, novih izvora el. energije za to? Kao koncept EV jeste dobar ali je za sada čisto otimanje…

12. Jul 2020.Pogledaj

bozana na: Hajde da pričamo o SEX-u

Nemaju ni priblizno toliko i nece ni imati.

12. Jul 2020.Pogledaj

Milan Todorovic na: Hajde da pričamo o SEX-u

Nejasno mi je koliko polemike oko registracije. Bilo ih je raznih, bice ih i dalje.... Mene vise interesuje kako nam je promaklo da su se i AirPink i Prince prosirili tj dosli do impresivnih brojki aviona u svojoj floti ( msm da Pink ima 8XLSova, 4 Brava, dva CJa) a da se o tome malo…

12. Jul 2020.Pogledaj

mateus na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

Indija pozuruje svoje dobavljace oruzja da im znatno po ubrzanom procesu isporuce oruzje. Pritiskaju Rusiju za brzu isporuku sistema S400 i francuze za Rafal zbog incidenata sa kinezima. Rusija je odgovorila da ce isporuciti S400 po ubrzanom protokolu. USA prodaju Apache indijcima. Zakuvava se.

11. Jul 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

@Bujo Pa i Rusija je Evropa, no razumem sta ste hteli da kazete. I ja bih najvise voleo Rafala na nasem nebu ili F/A-18E-F uz "skandinavski" pristup organizaciji RV. Nisu toliko "Rusi" problem koliko nas nedostatak pravih instutucija i koherentne vizije, a tu nam "Evropa" bas i ne pomaze, cak i "odmaze" iskreno(ne samo nama,…

11. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend