BEG airport status
Er Srbija počinje saradnju sa još 4 fakulteta i Vazduhoplovnom akademijom Posle FON-a, sporazumi potpisani sa Ekonomskim, Saobraćajnim, Elektrotehničkim, Mašinskim fakultetom i Vazduhoplovnom akademijom / Foto: Air Sebia

Er Srbija počinje saradnju sa još 4 fakulteta i Vazduhoplovnom akademijom

U okviru programa u oblasti obrazovanja „Mladi na prvom mestu“, Er Srbija je potpisala memorandume o razumevanju sa pet obrazovnih institucija u Srbiji, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Sporazumi su potpisani sa Ekonomskim, Saobraćajnim, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetom Univerziteta u Beogradu, kao i sa Vazduhoplovnom akademijom.

Program obuhvata:

– profesionalnu praksu

– predavanja i radionice

– periodične organizovane posete kompaniji

– rad na projektu

– pisanje naučnih i diplomskih radova uz mentorstvo zaposlenog u kompaniji

Praktična predavanja i radionice će držati menadžeri Er Srbija. Na njima će se analizirati tržišno okruženje i raditi studije slučaja.

Rad na projektima učesnicima treba da omogući susret sa zadacima i problemima iz prakse i  učešće u njihovom rešavanju.

Planirano je i obavljanje profesionalne prakse u Er Srbiji, tokom koje će polaznici imati priliku da sarađuju sa menadžerima u stiču praktična znanja u različitim sektorima kompanije, u zavisnosti od obrazovnog profila učesnika.

Program je ustanovljen i predstavljen ranije ove godine, kada je prvi memorandum o razumevanju potpisan sa Fakultetom organizacionih nauka (FON) u Beogradu.

– Posvećeni smo razvoju naših ljudi, jer su oni osnova našeg dugoročnog razvoja. U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, njihovo znanje, sposobnosti i veštine su to što će nastaviti da podstiče naš rast i razvoj – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ne shvatam šta to menadžeri Air Srbije mogu da nauče mlade ljude? Ja bih voleo da vidim pravi finansijski rezultat te firme bez subvencija koje prima. Jedino mesto za praksu vidim u operativnim i tehničkim stvarima, menadžment je poslednje mesto koje treba da deli pamet. Za menadžersku pamet treba da odu u Ryanair, Wizz ili EasyJet.

Odgovori
Si

Ovo je dobra vest. Vracamo se tamo gde smo bili pre 40 godina, kada su studeni obavljali letnju praksu u JAT-u i sticali prva praktična iskustva vezana za svoj budući poziv. Za svaku pohvalu.

Odgovori
Ni

Je l moze neko da mi kaze kakvu praksu ja kao student elektrotehnike mogu da imam tamo?

Odgovori
La

Pa to cete postovani morati pitati …….stvarno ne znam sta kolega. I ja se pitam kao dipl.ing elektrotehnike.

Co

Posla za elektrotehnicare ima preko glave , Irovci su uvek dobro trazena roba :) . U jat tehnici i Er Srbiji posao vezan oko avionike,elektronskih i elektricnih instalacija rade takozvani “irovci“ koji su uglavnom zavrsili elektrotehnicke skole ( posebno Teslu ) i posle toga,neki od njih i vise elektrotehnicke. Posla ima i za inzenjere elektrotehnike ,ali u daleko manjem broju .

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj