BEG airport status
Video reportaža: Ispod haube novog sajta Er Srbije Posle višemesečnog razvoja i beta verzije novi sajt Er Srbije počeo sa radom / Foto: Er Srbija

Video reportaža: Ispod haube novog sajta Er Srbije

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) predstavila je prošlog četvrtka svoj novi veb sajt.

Sistem za rezervaciju sada omogućava brže i jednostavnije pretraživanje i rezervaciju mesta na letovima, kao i pristup specijalnim ponudama srpskog nacionalnog avio-prevoznika, rečeno je u kompaniji.

Sajt je prilagođen različitim veličinama ekrana, kako desktop računarima tako i pametnim telefonima i tabletima.

– Trenutno više od 30 % posetilaca pristupa našoj internet stranici putem mobilnih uređaja i taj broj se stalno povećava usled rastućeg značaja mobilnih uređaja kao ključnog kanala prodaje u sektoru turizma.

Na novom veb-sajtu je sada moguće rezervisati mesto na letu Er Srbije u svega tri kratka koraka, odmah proučiti i iskoristi naše najnovije promotivne akcije na glavnoj stranici, kao i pratiti status naših letova.

Takođe smo pojednostavili meni za pretraživanje kako bi posetiocima internet stranice poslednje informacije o putovanjima, proizvodima i uslugama Er Srbije bile lakše dostupne – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

Predstavljanje sajta internet zajednici

Deo internet zajednice u Srbiji je krajem prošle nedelje imao priliku da među prvima koristi novi sajt Er Srbije.

Predstavnici Er Srbije tom prilikom detaljno su predstavili nove opcije na sajtu.

– Puno smo pažnje posvetili podršci gostima. Do sad nismo imali konsolidovano mesto gde naši gosti mogu da dođu i pošalju komentar, žalbu. Sada smo sve digitalizovali, tako da se vreme procesiranja prijava smanjilo za 40% od kad smo to uveli na beta verziji sajta. –

Ove i druge novine predstavio je Veljko Ristić, šef direktne prodaje u Er Srbiji. Njegovu detaljniju prezentaciju opcija koje nudi novi sajt Er Srbije možete čuti u našoj reportaži:
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ma

Je l’ ce biti aplikacije za mobilni telefon? Android, iOS?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj