BEG airport status
„Novogodišnji kup“: Međunarodno takmičenje maketara u Muzeju vazduhoplovstva Najbolji maketari nagrađeni u 36 kategorija / Foto: Muzej vazduhoplovstva

„Novogodišnji kup“: Međunarodno takmičenje maketara u Muzeju vazduhoplovstva

Muzej vazduhoplovstva-Beograd je proteklog vikenda bio domaćin osmog međunarodnog takmičenja maketara. „Novogodišnji kup“ je pored učesnika iz Srbije okupio i takmičare iz Slovenije, Bugarske, Grčke, Makedonije, Turske, Hrvatske i Republike Srpske, naveli su organizatori.

U organizaciji je osim Muzeja učestvovao i maketarski klub „Oluj“ a u takmičarskom delu bilo je izloženo 370 maketa. Najbolje od njih nagrađene su u jednoj od 36 kategorija.

„Best of the show“ i „Mig 21 – legenda hladnog rata“ izdvojene su kao posebne kategorije.

12377648_10206508577768217_4467946565692931265_o
Maketa Milana Dragaša nagrađena u kategoriji „Best of the show“ / Foto: Muzej vazduhoplovstva
12375032_10206508487205953_4966630572599333935_o
MiG-21bis Dragana Cvetića nagrađen u kategoriji „Mig 21 – legenda hladnog rata“; razmera 1/ 72 / Foto: Muzej vazduhoplovstva
12377640_10206508492886095_3337187246917915372_o
MiG-21M Martina Santaka nagrađen u kategoriji „MiG-21 – legenda hladnog rata“; razmera 1/48 / Foto: Muzej vazduhoplovstva

Preko 1.000 posetilaca, koji su tog dana mogli besplatno da obiđu Muzej, imali su priliku da razgledaju izložbenu postavku i takmičenje, ali i da učestvuju u pratećem programu – radionici i berzi.

Radionica je bila posvećena „silveringu“ na dekalima, osnovama pravljenja podloge diorama i vinjetama, kao i upotrebi stirena u samogradnji.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DSCF0087

DSCF0062

DSCF0112

Sve fotografije: Muzej vazduhoplovstva

Spisak svih nagrađenih takmičara možete pronaći ovde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj