BEG airport status
Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta Zimski štab neprekidno aktivan / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Čišćenje snega na pisti Aerodroma „Nikola Tesla“ – manje od 10 minuta

Avio-saobraćaj na Aerodromu Nikola Tesla od jutros se odvija prema planiranom redu letenja, saopštila je beogradska vazdušna luka.

– Zbog snega koji i dalje pada, Zimski štab Aerodroma neprekidno je aktivan je kako bi omogućio bezbedno i sigurno obavljanje avio-saobraćaja.

Tokom snežnih padavina, pista, rulna staza i platforme sa pozicijama za parkiranje vazduhoplova redovno se kontrolišu i proverava se prisustvo snega i leda radi stvaranja uslova za neometano i bezbedno odvijanje saobraćaja – poručuju sa Aerodroma navodeći da zimski štab raspolaže najmodernijom opremom za čišćenje snega.

Navodi se da veličina voznog parka omogućava da se deluju brzo i istovremeno na svim potrebnim lokacijama. Zaposleni u Zimskom štabu obučeni su i sertifikovani da obavljaju svoj posao u uslovima oštre zime i velikog snega.

Poletno-sletna staza dužine 3.400 metara i širine 45 metara u potpunosti se očisti od snega za 8 do 10 minuta.

U trenutnim vremenskim uslovima i avioni se moraju posebno pripremiti za let prskanjem specijalnim hemijskim sredstvima čija je uloga da odmrznu zaleđene površine na avionu i spreče zaleđivanje do trenutka poletanja, saopšteno je sa Aerodroma Nikola Tesla.

Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
Poslednja fotografija pre snega, nedelja popodne / Foto: Dragan Trifunović
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mt

Наведено је заиста тачно и није пропаганда на коју смо навикли.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj