BEG airport status
Red Bull Air Race 2016: Peter Podlušnek ušao „Master Class“! Prva "Red Bull Air Race" trka u sezoni 2016. najavljena je za 11. i 12. mart u Abu Dabiju / Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race 2016: Peter Podlušnek ušao „Master Class“!

Predstojeći svetski šampionat „Red Bull Air Race“ biće napetiji i manje predvidljiv u odnosu na ranija takmičenja. Kako iz same organizacije najavljuju, očekuju se tehnološke inovacije, dve nove lokacije, a biće penzionisana i dva najuspešnija takmičara ovog sporta u istoriji – Mađar Peter Besenyei i svetski šampion, Britanc, Paul Bonhomme. Osim toga, „Challenger Cup“ piloti – Peter PodlunšekPetr Kopfstein preći će u viši rang takmičenja, postaće „Master Class“ letači!

– Velika je čast ući u ovu jedinstvenu grupu pilota. Prva godina će biti posvećena učenju i testiranju, ali svi u timu želimo da to učinimo što brže i da što je pre moguće uđemo u takmičenje – izjavio je Petr Kopfstein.

Podlunšek je prvi pilot iz Slovenije i nekadašnjeg Jugoslovenskog prostora uopšte koji je ušao u ovu grupu. U poslednjih 17 godina titulu najboljeg u državi osojio je 8 puta. Za sobom ima 450 sati akrobatskog letenja i više od 1800 sati ukupno.

DSFX8996
Bezbedno i pametno letenje kao strategija / Foto: Dragan Trifunović

– Ulazak u „Master Class“ je ostvarenje snova. S obzirom na to da počinjemo ispočetka, moji tim i ja prvo moramo da vidimo kako ćemo funkcionisati zajedno i kako da postanemo što bolji možemo. Naša strategija je bezbedno i pametno letenje – objasnio je Peter Podlunšek sa kojim je Tango Six imao priliku da razgovara u Budumpešti tokom kvalifikacija za plasman u četvrtu trku „Red Bull Air Race“ 2015.

Australijanac Matt Hall, najviši je rangirani pilot ove klase u sezoni 2016.

– Gledao sam „Challenger Cup“ protekle dve godine i bio sam impresioniran agresivnošću i stavom svih pilota, što su, sasvim izvesno, demonstrirali i Petar i Petr. Raduje me što će biti sa nama u hangaru „Master Class“ – izjavio je Hall.

Peter Podlunšek i Petr Kopfstein debatovaće odmah na otvaranju „Red Bull Air Race World Championship“ sezone 2016. u Abu Dabiju 11. i 12. marta.

U „Master Classu“ trenutno se nalazi 14 pilota. To su: Hannes Arch, Kirby Chambliss, Matthias Dolderer, Michael Goulian, Matt Hall, Nicolas Ivanoff, Petr Kopfstein, Nigel Lamb, Francois Le Vot, Pete McLeod, Yoshihide Muroya, Peter Podlunsek, Martin Sonka, Juan Velarde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš77 To je zato što su ljudi glupi pa šalju tenkove same na bojište. Pa to je apsurd. Moraju postojati dronovi izviđači koji će otkriti sve dronove kao i optički navođene dronove koji ne mogu biti ometeni elektronički i precizna artiljerija to rješava po kratkom postupku. Tko će probijati linije nego tenk? Tko? Bradley? Patrije?…

11. Apr 2025.Pogledaj