BEG airport status
„Air Serbia“ počinje saradnju sa kompanijom „Sabre“ – novi paket tehnoloških rešenja i konsultantskih usluga Prelazak na novu tehnološku platformu tokom 2017. godine / Foto: Air Serbia

„Air Serbia“ počinje saradnju sa kompanijom „Sabre“ – novi paket tehnoloških rešenja i konsultantskih usluga

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvodi novu tehnološku platformu u saradnji sa globalnim provajderom u oblasti tehnologije kompanijom „Sabre Corporation“. Reč je o kompletanom paketu tehnoloških rešenja i konsultantskih usluga, uključujući i sistem za rezervaciju karata – „Sabre Sonic Customer Sales & Service“, saopštila je srpska nacionalna avio-kompanija.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će preći na jedinstvenu povezanu platformu za rezervaciju karata, prijavu na let i ukrcavanje i sve druge ključne poslove, uključujući i samo obavljanje letova kao i upravljanje mrežom linija. Pored toga, avio-kompanija će primeniti tehnološka rešenja kompanije „Sabre“ za upravljanje zemaljskim poslovima na Aerodromu Nikola Tesla.

„Sabre Corporation“ će pružati strateške konsultantske usluge u svim oblastima poslovanja Er Srbije tokom procesa prelaska na novu platformu, za koji se očekuje da će biti okončan u drugom kvartalu 2017. godine, navode iz Er Srbije.

– „Sabre Sonic Customer Sales & Service“ je integrisana platforma usredsređena na korisnika usluga koja će pojednostaviti poslovne operacije u Er Srbiji i pružiti nam više informacija o našim gostima i njihovim preferencijama, što će našem timu omogućiti da pruži individualniju uslugu. Gosti će, takođe, imati koristi od veće kontrole i slobode prilikom rezervacije karata i putovanja Er Srbijom.

Na primer, nedavno smo uveli „Sabre“ rešenje za prijavu na let u okviru prve faze našeg sporazuma i tokom svega pet meseci pružili ovu uslugu hiljadama putnika, što pokazuje koliko je savremenim putnicima važna mogućnost ostvarenja usluga putem interneta.

Mnogi naši partneri, u koje spadaju Er Berlin (Air berlin), Alitalija (Alitalia) i Etihad ervejz (Etihad Airways), već koriste ili planiraju da pređu na „Sabre“, a uspostavljanje jedinstvene platforme među našim partnerima će omogućiti Er Srbiji da unapredi korisničke usluge za putnike na kod-šer letovima – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Iz Er Srbije navode da tehnologiju kompanije „Sabre Corporation“ koristi 225 avio-kompanija širom sveta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj