BEG airport status
Jet Airways: U trećem kvartalu fiskalne 2015/2016. ostvarili smo profit od 71 miliona dolara Neto profit uvećan za 168 miliona dolara u prvih 9 meseci 2015. - iznosio je 119 miliona dolara / Foto: Wikimedia

Jet Airways: U trećem kvartalu fiskalne 2015/2016. ostvarili smo profit od 71 miliona dolara

Kompanija Džet ervejz (Jet Airways), članica grupacije „Etihad Airways Partners“, objavila je finansijske rezultate za treći kvartal fiskalne 2015/2016. godine. U periodu od oktobra do decembra 2015. godine ostvaren je rekordan profit od 71 miliona dolara što daleko premašuje zaradu od 0,5 miliona dolara iz istog perioda 2014. godine, saopštio je Džet ervejz.

Navodi se da je ovo treći uzastopni profitabilan kvartal zaredom.

Neto profit uvećan za 168 miliona dolara i iznosio je 119 miliona dolara u prvih devet meseci fiskalne godine – navode u Džet ervejzu.

Kapacitet za prevoz putnika u domaćem saobraćaju (Available Seat Kilometres – ASKM) uvećan je za 24% u trećem kvartalu fiskalne godine, pri čemu u flotu nije uveden nijedan dodatni avion.

– Iskorišćenost flote aviona B737 je nastavila da raste i dostigla 13,07 sati u trećem kvartalu fiskalne godine, što je među najvećim u avio-industriji.

Broj prevezenih putnika je uvećan za 19,5% i iznosio je 19,18 miliona u prvih devet meseci fiskalne godine. Broj putnika na kod-šer letovima uvećan je za 86% – saopšteno je uz objašnjenje da i dobit po akciji za prvih devet meseci fiskalne godine iznosi 68,35 rupija, što predstavlja uvećanje od 75,8 rupija u odnosu na prvih devet meseci prethodne fiskalne godine.

Džet ervejz grupa je ostvarila veće povećanje broja putnika od uvećanja kapaciteta. Kapacitet na domaćim letovima je uvećan za 14,6% u trećem kvartalu fiskalne godine, dok je putnički saobraćaj uvećan za 15%. Na međunarodnim letovima, kapacitet je uvećan za 2,6% dok je putnički saobraćaj uvećan za 5,1%.

Ukupni troškovi po ASK umanjeni su za 15%.

– Ključna dostignuća u trećem kvartalu su niži troškovi po raspoloživom sedištu-kilometru (ASK), izuzimajući troškove goriva, i veća iskorišćenost letelica što je rezultiralo ostvarenjem dodatnog kapaciteta flote od devet aviona B737 – izjavio je Krejmer Bol, generalni direktor Džet ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj