BEG airport status
Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“ Pilotska dozvola u Bosni izdata čitavu deceniju posle izdavanja prvih takvih dozvola i ovlašćenja u Srbiji / Foto: Žarko Skoko

Letelište „13. maj“ pomaže ultralakoj avijaciji Bosne i Hercegovine: Prvi pilot sa ovlašćenjem za „mikrolake avione“

Bosna i Hercegovina dobila je prvog pilota koji je ovlašćen da upravlja “mikrolakim avionima”, saznajemo na letelištu „13. Maj“

– Pilot Rasim Jusufović je nakon završene obuke u našem školskom centru i zahvaljujući saradnji sa Direkcijom za civilno zrkoplovstvo Bosne i Hercegovine krajem prošle godine dobio dozvolu za letenje “mikrolakim avionom” – objašnjavaju sa Zemun Polja.

Oni su istakli i da susedna Bosna svog prvog ull pilota dobija jednu deceniju posle registracije prve škole i prvih ovlašćenja za upravljanje ultralakim avionima u Srbiji.

Do ovog koraka je možda moglo doći i znatno ranije, jer ultralako vazduhoplovstvo zbog svoje pristupačnosti u odnosu na druge vidove letenja već neko vreme sigurno zaokuplja paznju dobrog dela populacije tog dela Balkana.

Bosna i Hercegovina pored škola za padobransku obuku, danas ima i jedriličarsku, obuku pilota za sticanje PPL dozvole i obuke pilota žirokoptera.

Ona ima sve preduslove da uz našu stručnu pomoć i bogato iskustvo polako omasovi i ovaj vid letenja i za koju godinu dobije i svog prvog instruktora iz klase ultralaki avion ili motorni zmaj – objasnili su na letelištu „13. Maj“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj