BEG airport status
Održan sastanak civilnih vazduhoplovnih vlasti BiH, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Bugarske Na sledećem sastanku u Skoplju očekuje se potpisivanje Izjave o zajedničkoj saradnji / Foto: BHDCA

Održan sastanak civilnih vazduhoplovnih vlasti BiH, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Bugarske

Regionalni sastanak predstavnika civilnih vazduhoplovnih vlasti BiH, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Bugarske održan je u četvrtak u Banja Luci.

Na njemu je razgovarano o zajedničkoj saradnji, aktivnostima i nastupu pred međunarodnim vazduhoplovnim organizacijama i institucijama kao što su ICAO, ECAC, EASA, EUROCONTROL, saopštila je Direkcija za civilno vazduhoplovstvo BiH (BHDCA).

Na sastanku je bilo reči o udruživanju vazduhoplovnih stručnjaka, njihovom zajedničkom radu i obuci, kao i zajedničkom korišćenju podataka da bi se poboljšao pristup informacijama vezanim za bezbednost letenja.

Delegaciju Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Srbije predvodila je direktorka Mirjana Čizmarov, Agenciju za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore predstavljao je Dragan Đurović, a makedonsku Agenciju za civilno vazduhoplovstvo Goran Jandreoski. Na čelu bugarske delegacije bio je Minčo Cvetkov, generalni direktor Civilne vazduhoplovne adimistracije. Domaćin susrete bio je generalni direktor BHDCA Đorđe Ratkovica.

Naredni sastanak biće održan u Skoplju kada se očekuje potpisivanje Izjave o zajedničkoj saradnji kojom će biti konkretizovani dalji koraci ovih pet institucija civilnog vazduhoplovstva – o čemu je bilo reči i na nedavno održanoj regionalnoj SAR konferenciji u Beogradu. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ro

Dobar pocetak. Nedostaje Albanija i Grcka… Objedinjavanjem resursa, stvaranjem sinergije, stvara se istinska mogucnost da ljudi jugoistocne Evrope pocinju da postaju ozbiljni i prakticni. Let do it!✈
Najbolje zelje . Rodney, Hom of aviation. Qantasville II. Kraljevo Srbija KVO✈SYD✈✈✈

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj