BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Očekivana neto dobit aerodroma u 2015. godini 3,3 milijardi dinara Bruto dobit za 6 % veća u odnosu na 2014. godinu / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Direktor „Nikole Tesle“: Očekivana neto dobit aerodroma u 2015. godini 3,3 milijardi dinara

Aerodrom Nikola Tesla izneo je poslovne rezultate za 2015. godini.

– Očekujem da će bruto dobit beogradskog aerodroma u 2015. godini iznositi 3,971 milijardi dinara, što je za 6 % više u odnosu na 2014. godinu. Očekivana neto dobit u 2015. godini iznosiće 3,314 milijardi dinara, što je jedan od najboljih poslovnih rezultata od osnivanja beogradskog aerodroma – izjavio je v.d. generalnog direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević.

Sa Aerodroma poručuju da je na ime međudividendi i dividendi, u budžet Republike Srbije uplaćeno ukupno oko 2,2 milijarde dinara.

Oni podsećaju i na rezultate ostvarene u oblasti prometa putnika i robe.

– U 2015. godini ugostili smo više od 4,77 miliona putnika. Novi istorijski rekord doneo je povećanje od 3 % u odnosu na prošlogodišnje parametre. Broj obavljenih avio-operacija ostao je isti, a prevoz robe i pošte povećan je za 25, odnosno 43 %. Očekujemo da će se rekordan rast broja putnika, koji je započet 2014.godine, nastaviti i u tekućoj godini – izjavio je Vlaisavljević.

Sa beogradskog aerodroma navode da je u januaru ove godine prevezeno 1.100 tona robe i pošte, čime je ostvaren rast od 33% u odnosu na isti period 2015. godine.

– Ukupni prihodi u januaru iznose 665.080.296 dinara i viši su za 5% u odnosu na januar protekle godine. Ukupni rashodi u prvom mesecu 2016. godine manji su za 20% u odnosu na isti period 2015. godine i iznose 429.284.357 dinara – saopšteno je sa Aerodroma i navedeno da je u februaru ove godine registrovana do sada najbolja redovnost polazaka aviona na mesečnom nivou.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj