BEG airport status
Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu Za Ohrid ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta / Foto: Wikimedia

Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvodi tri leta nedeljno za Ohrid u junu ove godine, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Avio-kompanija će leteti direktno za Ohrid iz Beograda ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta.

Osim toga Er Srbija najavljuje i da će povećati broj letova ka Dubrovniku, koje će obavljati svakodnevno, kao i frekventnost letova za Pulu, uvođenjem petog nedeljnog leta.

Biće povećan i broj letova ka Tivtu, uvođenjem dva dodatna leta nedeljno, dostižući maksimum od 30 povratnih letova nedeljno u letnjoj sezoni.

U kompaniji navode da će na taj način biti ponuđeno dodatnih 1 048 sedišta nedeljno na letovima ka Beogradu i iz njega.

– Er Srbija se trenutno nalazi u veoma uzbudljivoj fazi rasta, a u tesnoj saradnji sa našim partnerima u sektoru turizma ćemo obezbediti da naši novi letovi zaista u punoj meri zažive.

Ovakav rast omogućava i nedavni ugovor o lizingu aviona koji smo zaključili sa avio-kompanijom Adrija ervejz, koji je omogućio da Er Srbija rasporedi letelice ATR tako da se uključe u druge obećavajuće saobraćajne tokove u regionu – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj