BEG airport status
SMATSA će u 2016. zaraditi 6,7 miliona evra od BiH Raspoređeni "en-route" troškovi BiH za 2016 / Foto: SMATSA

SMATSA će u 2016. zaraditi 6,7 miliona evra od BiH

Agenciji za kontrolu vazdušnog saobraćaja Srbije i Crne Gore (SMATSA) pripašće 6,7 miliona evra po osnovu rutne naknade, odluka je Veća ministara Bosne i Hercegovine, piše portal B92.

Reč je o raspoređivanju sredstava za pružanje usluga u vazdušnoj plovidbi u vazdušnom prostoru BiH.

Prema odluci, finalna baza „en-route“ troškova BiH za 2016. usvojena je u ukupnom iznosu od 74,99 miliona konvertibilnih maraka (38,33 miliona evra), uključujući i troškove EUROCONTROL-a, prenela je televizija N1 za BiH, piše B92.

Agencija za pružanje usluga u vazdušnoj plovidbi BiH (BHANSA) je za Tango Six potvrdila navode da joj je po osnovu rutne naknade raspoređeno 40,81 miliona konvertibilnih maraka (20,8 miliona evra).

Direkciji za civilno vazduhoplovstvo BiH (BHDCA) raspoređeno je 5,76 miliona konvertibilnih maraka (2,9 miliona evra), uključujući troškove EUROCONTROL-a, piše B92 i navodi da će istovremeno, po ovom osnovu SMATSA-i pripasti 13,15 miliona konvertibilnih maraka (6,7 miliona evra), a „Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe“ (HKZP) 15,26 miliona konvertibilnih maraka (7,8 miliona evra).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj