BEG airport status
Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa izraelskom nacionalnom avio-kompanijom „EL AL“ Oznaka “LY” na pet nedeljnih letova Er Srbije iz Beograda za Tel Aviv / Foto: Air Serbia

Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa izraelskom nacionalnom avio-kompanijom „EL AL“

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) i nacionalni avio-prevoznik Izraela, „EL AL“ potpisali su kod-šer sporazum, saopštio je srpski prevoznik.

„EL AL“ će dodati svoju oznaku “LY” na pet letova nedeljno koje Er Srbija obavlja između Beograda i Tel Aviva tokom letnje sezone.

Svečanost, kojom je obeleženo potpisivanje kod-šer sporazuma, održana je juče u Salonu Prve klase kompanije „EL AL“ na aerodromu Ben Gurion u Tel Avivu. Svečanosti su prisustvovali izvršni direktori obe avio-kompanije, kao i ambasador Republike Srbije u Izraelu, Milutin Stanojević.

– Tel Aviv je veoma važna destinacija za Er Srbiju, a saradnja sa EL AL-om će nam omogućiti rast poslovanja u Izraelu, zemlji sa kojom Srbija ima brojne kulturne i komercijalne veze – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Linija Er Srbije iz Beograda za Tel Aviv uspostavljena je u decembru 2013. godine i obavlja se avionom A319.

– Sporazum će doneti komercijalnu korist obema zemljama i raduje nas što će putnici EL AL-a sada moći da lete između Tel Aviva i Beograda pod oznakom LY – naveo je predsednik i generalni direktor avio-kompanije EL AL, David Maimon.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj