BEG airport status
„Airbus“ osniva novi trening centar blizu Nju Delhija "Novi trening centar imaće kapacitet za obuku preko 8.000 pilota i 2.000 avio-inženjera tokom narednih 10 godina" / Foto: Airbus

„Airbus“ osniva novi trening centar blizu Nju Delhija

Kompanija Erbas najavila je otvaranje trening centra za obuku pilota i održavanje aviona u okolini Nju Delhija.  Njegovo otvaranje očekuje se tokom 2018. godine.

Centar će biti u punom vlasništvu Erbas grupe u Indiji, a treninge će držati Erbasovi instruktori za obuku. U njemu će se nalaziti četiri simulatora leta A320 aviona, sa prostorom za proširenje, saopštio je Erbas.

Obuke će biti prilagođena i za „ceo“ i za „neo“ letelice.

Novi centar će, kažu u kompaniji,  ubrzati tempo treninga kako bi veći broj polaznika bio pripremljen za isporuku A320 neo aviona Indiji. Od 2018. godine, novi trening centar imaće kapacitet za obuku preko 8.000 pilota i 2.000 avio-inženjera tokom narednih 10 godina.

– U proseku, očekuje se da će nedeljno po jedan Erbasov avion biti isporučen indijskim avio-prevoznicima tokom narednih 10 godina, čime će potreba za vrhunskom obukom avio-posade biti nepresušna –  istakao je Šrinivasan Dvarakanat, predsednik kompanije Erbas u Indiji.

U kompaniji navode da je razlog osnivanja centra „zadovoljavanje rastuće potrebe Indije za novim pilotima obučenim za upravljanje i rad na Erbasovim avionima“.

– Prema Erbasovim najnovijim globalnim tržišnim prognozama, Indiji će biti potrebno preko 1.600 putničkih i teretnih aviona do 2034. godine, a time novi piloti i avio-inženjeri.

Investicija u centar za obuku je strateška inicijativa kompanije Erbas koja je u skladu sa inicijativom vlade Indije pod nazivom „Skill India“, koja je pokrenuta 2015. godine kako bi omogućila razvoj širokog spektra naprednih veština na svom tržištu rada – rečeno je u Erbasu.

Kompanija Erbas je držala obuke za održavanje aviona u svom centru u Bangaloru od 2007. godine, a do sada je kroz obuku prošlo preko 2.750 avio-inženjera.

Za potrebe novog centra kompanija je napravila uži izbor odgovarajućih lokacija u blizini aerodroma u Delhiju. U Erbasu kažu da će uskoro početi da se radi na finalizaciji sporazuma za zemljište, izgradnju i montažu simulatora.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj