BEG airport status
IATA predložila novog predsednika i generalnog direktora Prvi čovek kompanije "Air France KLM" dolazi na čelo IATA-e / Foto: IATA

IATA predložila novog predsednika i generalnog direktora

Aleksandar de Žunijak (Alexandre de Juniac) potencijalni je novi, sedmi po redu, generalni direktor i predsednik IATA-e, saopštila je ova Agencija.

De Žunijak je od 2013. godine prvi čovek kompanije „Air France KLM“. Pre toga bio je predsednik i generalni direktor avio-prevoznika „Air France“ od 2011 do 2013.

U periodu od 1995. do 2009. godine De Žunijak je bio rukovodilac raznih sektora unutar francuske firme „Thales“. Jedno vreme bio je odgovoran za poslove prodaje ove kompanije u Aziji, Africi, Latinskoj Americi i na Bliskom istoku.

U svojoj ranijoj karijeri De Žunijak je bio na različitim pozicijama u Vladi Francuske.  U periodu od 1988. do 1993. godine radio je u Državnom savetu (Conseil d’Etat). Kasnije je bio savetnik u Odseku za finansije i zamenik šefa kabineta Nikole Sarkozia od 1993. do 1995. goine. U Ministarstvu za ekonomiju, industriju i zapošljavanje bio je šef kabineta ministrke Kristin Legard od 2009. do 2011. godine.

Njegove veze unutar vazduhoplovne industrije, ali i saradnja sa vlastima, navodi IATA, čine ga dobrim kandidatom za predsednika IATA-e.

Agencija je podsetila da će De Žunijak zameniti Tonija Tajlera navodeći da je on ojačao IATA-u kroz različita partnerstva unutar industrije, ali i sa Vladama, što je omogućilo rast članstva agencije na 264 avio-prevoznika.

– Čast mi je što sam dobio poverenje svojih kolega i svestan sam odgovornosti koju sa sobom nosi ova pozicija. Toni Tajler je odlično radio svoj posao i uzbuđen sam što ću ga naslediti. IATA ima presudnu ulogu da podrži uspeh vazduhoplovne industrije – zastupanjem, staranjem o industrijskom novcu, stvaranjem standarda koji podstiču povezanost na globalnom nivou i partnersta sa čelnim ljudima u vazduhoplovstvu, ali i Vladama što na kraju dovodi do velikih promena. Radujem se što ću voditi IATA-u i time podržati bezbednost, efikasnost i globalnu povezanost – izjavio je De Žunijak.

Toni Tajler navodi da ne sumnja da će De Žunijak nastaviti da neguje vrednosti Asocijacije.

– Nema bolje osobe od njega da preuzme tim IATA-e i radujem se što ću mu u narednih nekoliko meseci predati ingerencije. Do tada, biću potpuno posvećen ovoj funkciji, a radujem se i godišnjem IATA kongresu u Dablinu – naveo je Tajler, saopštila je IATA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj