BEG airport status
„Nikola Tesla“: Peti smo na listi najboljih aerodroma u Istočnoj Evropi "Ponovljen prošlogodišnji uspeh" / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“: Peti smo na listi najboljih aerodroma u Istočnoj Evropi

„Nikola Tesla“ zauzeo je 5. mesto na listi najboljih aerodroma u Istočnoj Evropi prema ocenama agencije specijalizovane za rejting u vazdušnom saobraćaju – „Skytrax“, saopštio je beogradski aerodrom i dodao da je time ponovljen prošlogodišnji uspeh.

Prema klasifikaciji agencije, najbolji aerodrom na svetu, već četvrtu godinu za redom, je vazdušna luka Čangi u Singapuru. Za njom sledi aerodrom Inčeon u Južnoj Koreji, a zatim aerodromi u Minhenu, Tokiju i Hongkongu. Najboljim aerodromom u Istočnoj Evropi proglašena je vazdušna luka u Budimpešti.

U ovogodišnjem izboru agencije „Skytrax“ učestvovalo je 13,25 miliona ispitanika na 550 aerodroma .Istraživanje je sprovedeno među 106 različitih nacija u periodu od juna 2015. do februara 2016. godine.

Predmet istraživanja je komfor i zadovoljstvo putnika različitim segmentima aerodromske usluge, od dolaska na aerodrom, prijave na let, kupovine, tranfera, bezbednosti do ulaska u avion.

Kako je beogradski aerodrom saopštio početkom marta, tokom februara „Nikola Tesla“ registrovao je do sada najbolju redovnost polazaka aviona na mesečnom nivou.

–  93% letova započeto je bez kašnjenja, bilo je svega 1% letova sa tzv. velikim kašnjenjem od preko 60 minuta. Na uzorku svih obavljenih letova prosečno kašnjenje iznosilo je manje od 4 minuta – navode sa Aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

La

1.Srbija uopste ne pripada istocnoj Evropi!
2.I da pripada, mi bi smo bili 5. od 7. sto nije uspeh.
O cemu vi pricate i koga lazete svakog dana, mislim na „gospodu“ sa „najboljeg“ aerodroma u Evropi???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj