BEG airport status
Plašite se letenja avionom? U Zagrebu počinje kurs namenjen upravo vama Prijave u toku / Foto: Strahodletenja.com

Plašite se letenja avionom? U Zagrebu počinje kurs namenjen upravo vama

Seminar posvećen oslobađanju straha od letenja biće organizovan u subotu, 9. aprila u Zagrebu, blizu aerodroma u ovom gradu.

Polaznici će osim predavanja imati i razgovor sa stručnjacima zaposlenim u nekom od sektora vazdušnog saobraćaja, a na kraju će i leteti avionom Fokker-100.

– Na predavanjima su pilot kapetan putničkog aviona, kontrolor leta, aviomehaničar, kabinsko osoblje, meteorolog, psiholog. Radiće se vježbe opuštanja. U popodnevnim satima krečemo na 25 minutni let. Let je cijelo vrijeme stručno komentiran po fazama leta kako bi točno znali što se događa i što znači koji zvuk, nagib ili pomak – objašnjava Matej Emer u ime organizatora seminara.

Ideja orgnaizatora je da seminar postane regionalnog karaktera / Foto: Strahodletenja.com

Seminar nije besplatan, njegova cena je blizu 300 evra, ali organizator navodi da je to jeftinije od sličnih programa koje nude avio-kompanije kao i da je uspešnost oslobađanja straha kod ljudi 96%.

– To je jedini tečaj u kompletnoj regiji koji se bavi problematikom straha od letenja avionom, cjenovno nekoliko put niži od Lufthanse, British Airwaysa, Virgin Atlantica. 64% žena i 36% muškaraca osjeća strah od letenja, to je zaista velika brojka.

Tečaj je nešto što zaista funkcionira, a koncipiran je kao svi „fear of flying“ tečajevi poput Virgin Atlantica ili British Airwaysa – objašnjava Emer.

Seminari su počeli da se održavaju 2011. godine i do sada su bili organizovani na godišnjem nivou, ali u strahodletenja.com poručuju da je u planu realizovanje seminara i tokom ove jeseni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

BB

možeš da se bojiš samo dok ne uđeš u avion, a onda ti je svejedno – on neće stati samo zbog tebe :-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj