BEG airport status
LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone LOT zadovoljan linijom Varšava-Beograd / Petar Vojinović

LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone

Poljski nacionalni avio-prevoznik LOT uvodi dodatna dva leta između Varšave i Beograda tokom letnje sezone. Tako će umesto doasadašnjih pet, putnici leteti sedam puta nedeljno na relaciji Varšava-Beograd.

Prezentujući poslovanje kompanije, flotu i mrežu linija u Ambasadi Poljske, komercijalni direktor LOT -a, Krystian Rolla podsetio je da je ruta za Beograd posle pauze od šest meseci ponovo uspostavljena 2. januara ove godine sa pet nedeljnih letova.

On je istakao da je kompanija zadovoljna dosadašnjim letovima na ovoj relaciji i da će zbog toga povećati njihov broj.

LOT za Beograd leti svojim Embraerima 170 i 175.

Prezentujući konfiguraciju svojih aviona, usluge, ali i statistiku po kojoj ova kompanija ima najmlađu flotu u Evropi, da je prva počela da saobraća B 787 Dreamliner, da godišnje njene usluge koristi skoro 5 miliona putnika na skoro 60 destinacija preko Varšavskog aerodroma Chopin, logično se nametnulo pitanje kako je tekao proces transformacije ove kompanije koja je i dalje 100% u državnom vlasništvu.

– Vlasička struktura nema nikakvog uticaja na rad ljudi u kompaniji. Svi rade tamo zato što vole to da rade, dolaze na posao sa najvećim zadovoljstvom. Uzeću svoj primer. Pored toga što sam komercijalni direktor, ja sam takođe i pilot.

Država otvara mnoga vrata našoj kompaniji. U stanju je da otvori vrata međunarodne saradnje što bi bilo jako teško da je privatni subjekat vlasnik. Što se tiče same tranzicije kompanije, moram reći da su najveću ulogu odigrali zaposleni, što bi bilo teško u ranijim vremenima – da ljudi budu tako motivisani i tako spremni da ulože sebe. I mislim da su svi zaposleni u kompaniji odlično shvatili da je jedino transformacija kompanije – da LOT postane jedna savremena i moderna kompanija jedni način da se taj kapital od 86 godina tradicije i iskustva iskoristi na najbolji mogući način – zaključio je Rolla.

Šefica diplomatske misije Poljske pri ambasadi Poljske, Hanna Dalewsk, istakla je da ovo neće negativno uticati na Er Srbiju (Air Serbia), naprotiv – korist bi trebalo da osete obe strane i dodala da ima prostora za obe kompanije na tržištu.

Kompanija LOT je početkom godine takođe uvela letove za Zagreb, kasnije i za Ljubljanu, dok se ovog leta očekuje otvaranje rute za Split.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj