Još pet i po sati do sletanja Erbasa A330 Er Srbije u Njujork.
Prvi let na novoj interkontinentalnoj liini, JU500, poleteo je iz Beograda sa manjim zakašnjenjem od 20ak minuta zbog, kako je rečeno putnicima, operativnih razloga. Zapravo radilo se o sinhronizaciji Er Srbijinog slota sa kontrolom letenja koja je zatim ekspeditivno uputila “Nikolu Teslu” na njen put. Put dugačak, zemaljskih, 7.246 kilometara.
Ekipa Tango Six portala nalazi se na ovom istorijskom letu i upravo vam se javljamo uživo, negde iznad Atlantskog okeana, na visini od oko 38.000 fita (oko 11 kilometara), uz čeoni vetar jačine 144 km/h.
Ovaj “live post” omogućen je Er Srbijinom #WiFly uslugom – Internetom koji je dostupan putnicima tokom celog leta, o čemu smo već pisali. Panasonicov sistem radi bez ikakvih problema.
Nakon protokola, ceremonije, sečanja vrpce i drugih formalnosti, gotovo pun avion poleteo je standardnim rutingom koji će koristiti tokom letova za Veliku Jabuku.
Ubrzo nakon poletanja, uz mnoštvo kamera i medijskih ekipa, direktor Er Srbije Dane Kondić podelio je putnicima sertifikate posebno izrađene povodom prvog leta. Višečlana kabinska posada, iako prvi put na realnom zadatku sa punom kabinom odlično se snalazi i na brzini od 835 km/h pažljivo vodi računa o bezbednosti pa zatim i udobnosti svakog putnika.
Nekoliko fotografija, koliko nam dozvoljava protok Interneta, koje su napravljene pred poletanje i pre nekoliko minuta:
GALIC MILAN
dugo ocekivan ovaj let srbija amerika ipak vreme je svoje donelo sa srecom dobro dosli u new york
amoniman
Vazduplohovac Babić!?
Bocko
BRAVO, lep izveštaj. Pobrinula se Air Serbia da krene sa najjačim snagama, pa nije krenula samo vazduhoplovom, već i sa vazduPlohovom!
Dragoljub
Ova zabava će na duže staze prilično koštati poreske obveznike Srbije…
Miroslav
Dragoljube, Air Serbia je privatna kompanija koja se ne finansira iz budzeta, tako da nece kostati obveznike.
aviaticar
prvi dan na vreme a danas kasni samo 4h airserbia uzas
J21
Air Serbia nije privatna kompanija, Republika Srbija je vlasnik 51% kompanije, a Etihad 49%!
M
Takođe smo joj u ime Aerodroma lani poklonili koji milion $.
Zdravka
Srecno i dugovjecno vam bilo,ZIVJELI NA MNOGAJA LJETA.Sve najbolje zele vam Srbi preko rijeke Drine.
Slobodan
Zasto na sertifikatu ,o prvom letu, nije slika aviona Airbus A 330,
(kako pise), vec fotografija manjeg modela Airbus A 318?
Kakav promasaj !
Mogli su da se potrude i da odstampaju i ime putnika.
Banja Luka
Bravo! Svaka sreća Vas sve pratila. I putnike ovog i budućih letova, a i menadžment na ovom poslu. Samo naprijed.
U nastavku očekujem komentare tipa: „Lako je tako, kada država stoji iza njih, plaća, nije isplativo…“
Ako. Bilo je vrijeme da država iza nečega stoji. I isplativo je. Biće i isplativije. Posredna dobit od ovakvih poslova je velika i nemjerljiva.
Pozdrav svima!
Nićifor
A meni na latinici da mogu amerikanci da razumeju šta piše
Jozy
Srecno
nele
sto volim da slusam ove zajedljivce, smeta im ovo ,pa ono, alo bre narode, od gasenja nacionalne kompanije kada su je urnisali i bacili u blato do ovoda danas, pa sta ce te vise , na nebu sveta leti bre ER SRBIJJA, pa gde vam je ponos , umesto da kazete bravo vi bre tupite nevidjeno, svaka avio kompanija je ponos jedne zemlje pa i ova nasa,