BEG airport status
Tango Six uživo iznad Atlantika: Prve fotografije sa prvog leta JU500 do Njujorka Ekonomija Erbasa A330 / Foto: Petar Vojinović

Tango Six uživo iznad Atlantika: Prve fotografije sa prvog leta JU500 do Njujorka

Još pet i po sati do sletanja Erbasa A330 Er Srbije u Njujork.

Prvi let na novoj interkontinentalnoj liini, JU500, poleteo je iz Beograda sa manjim zakašnjenjem od 20ak minuta zbog, kako je rečeno putnicima, operativnih razloga. Zapravo radilo se o sinhronizaciji Er Srbijinog slota sa kontrolom letenja koja je zatim ekspeditivno uputila “Nikolu Teslu” na njen put. Put dugačak, zemaljskih, 7.246 kilometara.

Ekipa Tango Six portala nalazi se na ovom istorijskom letu i upravo vam se javljamo uživo, negde iznad Atlantskog okeana, na visini od oko 38.000 fita (oko 11 kilometara), uz čeoni vetar jačine 144 km/h.

Ovaj “live post” omogućen je Er Srbijinom #WiFly uslugom – Internetom koji je dostupan putnicima tokom celog leta, o čemu smo već pisali. Panasonicov sistem radi bez ikakvih problema.

Nakon protokola, ceremonije, sečanja vrpce i drugih formalnosti, gotovo pun avion poleteo je standardnim rutingom koji će koristiti tokom letova za Veliku Jabuku.

Ubrzo nakon poletanja, uz mnoštvo kamera i medijskih ekipa, direktor Er Srbije Dane Kondić podelio je putnicima sertifikate posebno izrađene povodom prvog leta. Višečlana kabinska posada, iako prvi put na realnom zadatku sa punom kabinom odlično se snalazi i na brzini od 835 km/h pažljivo vodi računa o bezbednosti pa zatim i udobnosti svakog putnika.

Nekoliko fotografija, koliko nam dozvoljava protok Interneta, koje su napravljene pred poletanje i pre nekoliko minuta:

Pogled sa sedišta 28C / Foto: Petar Vojinović
Pogled sa sedišta 28C / Foto: Petar Vojinović
Trenutna pozicija aviona / Foto: Petar Vojinović
Trenutna pozicija aviona / Foto: Petar Vojinović

 

Hrana u ekonomiji. Standardno dobar omlet / Foto: Petar Vojinović
Hrana u ekonomiji. Standardno dobar omlet / Foto: Petar Vojinović

 

Pred napuštanje Velike Britanije / Foto: Petar Vojinović
Pred napuštanje Velike Britanije / Foto: Petar Vojinović

 

Direktor Er Srbije podelio je putnicima sertifikate o prvom letu / Foto: Petar Vojinović
Direktor Er Srbije podelio je putnicima sertifikate o prvom letu / Foto: Petar Vojinović

 

Social media tim Er Srbije smislio je zanimljivu aktivaciju za putnike. Svako će se potpisati na deo slagalice koja će se naknadno sastaviti i nalaziti u prostorijama kompanije / Foto: Petar Vojinović
Social media tim Er Srbije smislio je zanimljivu aktivaciju za putnike. Svako će se potpisati na deo slagalice koja će se naknadno sastaviti i nalaziti u prostorijama kompanije / Foto: Petar Vojinović

 

Meni za danas / Foto: Petar Vojinović
Meni za danas / Foto: Petar Vojinović
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

GA

dugo ocekivan ovaj let srbija amerika ipak vreme je svoje donelo sa srecom dobro dosli u new york

Odgovori
am

Vazduplohovac Babić!?

Odgovori
Bo

BRAVO, lep izveštaj. Pobrinula se Air Serbia da krene sa najjačim snagama, pa nije krenula samo vazduhoplovom, već i sa vazduPlohovom!

Odgovori
Dr

Ova zabava će na duže staze prilično koštati poreske obveznike Srbije…

Odgovori
Mi

Dragoljube, Air Serbia je privatna kompanija koja se ne finansira iz budzeta, tako da nece kostati obveznike.

av

prvi dan na vreme a danas kasni samo 4h airserbia uzas

J2

Air Serbia nije privatna kompanija, Republika Srbija je vlasnik 51% kompanije, a Etihad 49%!

M

Takođe smo joj u ime Aerodroma lani poklonili koji milion $.

Zd

Srecno i dugovjecno vam bilo,ZIVJELI NA MNOGAJA LJETA.Sve najbolje zele vam Srbi preko rijeke Drine.

Odgovori
Sl

Zasto na sertifikatu ,o prvom letu, nije slika aviona Airbus A 330,
(kako pise), vec fotografija manjeg modela Airbus A 318?
Kakav promasaj !

Mogli su da se potrude i da odstampaju i ime putnika.

Odgovori
Ba

Bravo! Svaka sreća Vas sve pratila. I putnike ovog i budućih letova, a i menadžment na ovom poslu. Samo naprijed.

U nastavku očekujem komentare tipa: „Lako je tako, kada država stoji iza njih, plaća, nije isplativo…“

Ako. Bilo je vrijeme da država iza nečega stoji. I isplativo je. Biće i isplativije. Posredna dobit od ovakvih poslova je velika i nemjerljiva.

Pozdrav svima!

Odgovori
Ni

A meni na latinici da mogu amerikanci da razumeju šta piše

Odgovori
Jo

Srecno

Odgovori
ne

sto volim da slusam ove zajedljivce, smeta im ovo ,pa ono, alo bre narode, od gasenja nacionalne kompanije kada su je urnisali i bacili u blato do ovoda danas, pa sta ce te vise , na nebu sveta leti bre ER SRBIJJA, pa gde vam je ponos , umesto da kazete bravo vi bre tupite nevidjeno, svaka avio kompanija je ponos jedne zemlje pa i ova nasa,

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj