BEG airport status
Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda Tradicionalni pre-show photo-op iznad jednog od najlepših evropskih gradova / Foto: Red Bull

Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda

Ovogodišnja Red Bull Air Race trka u Budimpešti koja će se održati predstojećeg vikenda (16. i 17. jula) biće 70-ta po redu od kada se održava najbrži vazduhoplovni šampionat.

Deveti put u Budimpešti, na stazi iznad Dunava odmah kod prelepe zgrade mađarskog parlamenta i uz najatraktivniju polaznu kapiju – Lančani most, svaki od 14 master klas pilota koji će se takmičiti daće sve od sebe da ponovo definiše ukupni plasman u kojem je i dalje sve moguće.

Četvrta Red Bull Air Race trka ove sezone odigrava se u „kritičnoj sredini“ takmičenja gde niko od pilota nije kaparisao dovoljno ubedljivo vođstvo. Ako se bolje pogleda, u prethodnih osam trka bilo je šest različitih pobednika i vreme je da neko preuzme kontrolu. Pitanje je ko?

Niko više neće uživati u Budimpešti od mađaraPetera Bešenjija, jednog od idejnih tvoraca Red Bull šampionata. Legendarni pilot pobedio je na prvoj trci u svojoj domovini a u zasluženu trkački penziju otišao je prošle sezone.

Ex-Yu nada Peter Podlunšek trenutno se nalazi na pretposlednjem mestu i polaže velike nade u predstojeću trku sve boljim letenjem u prethonim nastupima ali i uz pomoć novih sponzora.

Petera će ex-Yu publika imati prilike da vidi nedelju dana kasnije 23. i 24. jula u Varaždinu na tamošnjem međunarodnom aeromitingu. Par dana ranije Peter organizuje celodnevni hangar party u Morskoj Soboti na koji će se dolaziti po pozivu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj