Low-cost kompanija Viz er (Wizz Air) najavila je uvođenje drugog aviona A320 u svoju operativnu bazu u Beogradu kao i uvođenje četiri nove linije sa aerodroma „Nikola Tesla“.
– Od maja 2017. avio-kompanija će uvesti linije iz Beograda do Fridrishafena, Hanovera, Nirnberga i Malte. Zahvaljujući novom avionu biće povećan i broj letova na postojećim linijama iz Beograda do Dortmunda, Ajndhovena, Geteborga, Minhen-Meminena i Stokholma (aerodrom Skavsta) – rečeno je na Viz erovoj konferenciji za medije organizovanoj u Beogradu, koju je Tango Six prenosio uživo putem naše Facebook stranice.
Uvođenje novog aviona u beogradsku bazu predstvalja direktnu investiciju ovog low-cost prevoznika u Srbiju od 98 miliona dolara, što će omogućiti otvaranje 36 radnih mesta u okviru avio-kompanije, istakao je na konferenciji Jožef Varadi, generalni direktor Viz era.
Ka Fridrihštafenu i Ninbergu leteće se dva puta nedeljno – ponedeljkom i petkom, počevši od 19. maja 2017. godine. Ka Hanoveru će se leteti utorkom i subotom, počevši od 20. maja, a ka Malti sredom i nedeljom počevši od 21. maja 2017. godine.
Broj letova do Dortmunda, Ajndhovena, Geteborga, Minhen-Meminena i Stokholma (aerodrom Skavsta) biće povećan sa 3 na 4, saopštio je Viz er.
Sa novonajavljenim rutama, Viz er iz Srbije leti ka ukupno 20 destinacija u 7 zemalja. Iz Beograda kompanija leti ka njih 15 u 7 zemalja, a iz Niša ka 5 destinacija u 4 zemlje.
Vladimir
Znači ništa od baze u Nišu! Šteta.
Era
Yes, Hannover -Beograd
Ako mogu da kazem
Volim njihove racunice, ulozice 98 mil$ i zaposliti 36 ljudi u prevodu znaci: 20-tak zaposlenih ce zaradjivati par stotina eura mesecno, piloti po 1800-3500 eur (njih 10-tak), a sve to naravno placaju putnici….sve je ok, nisam protiv samo da se stvari nazovu pravim imenom. To ulaganje od 100 mil$ je verovatno naduvana katalozka cena novog airbusa 320, a onog trenutka kada prestane da pravi pare, verovatno ce reci iznosimo nase ulozene $$$, cao magarci! Tako je svuda, samo kazem, izvinjavam se unapred…
Dovla
Nema potrebe za izvinjavanjem, kada se stvari nazovu pravim imenom…
avijaticar
Naravno da putnici placaju ulaganje aviokompanije…to je osnova biznisa u celom svetu osim mozda kod nas…Firma ulaze da pruzi neku uslugu a korisnik placa da je koristi. I dobro je da to placa samo korisnik (putnik). U slucaju nase drzavno/privatne kompanije svi poreski obaveznici i ulazu i placaju i kad ne putuju, a kad putuju onda mora i karta da se plati…A wizz ce naravno uvek da se povuce ako nema profita. Ovo je verovatno pokajnicki poziv AB,a i vlade da se vrate korisnici aerodroma koji stvarno placaju usluge istog jer od nacionalnog prevoznika slabo ide priliv koliko se oprastaju dugovanja…
Баша Мркаљ
Па наравно да ће путници да плаћају, а не као код Air Serbie, сиротиња која се никад није возила авионом кроз дотације државе.
Ako mogu kasti
mislim da je dobro da wizzair dodje i da putnici lete jeftinije! To je nash interes a njihov da naprave profit! Te budalastine o ulaganju su suvisne!
Баша Мркаљ
Што се мене тиче wizzair je домаћа компанија.
Када одем на њихов сајт, осећам се лепо јер се све исписано српским језиком на ћирилици.
Marko
Pa pre i zbog toga sto su posade 100% domace, sto je super. Meni najdraza aviokompanija…. Steta sto ih zbog arapa malko….
De ko
putnici placaju, to je tako i tacno; radi se o tome sto oni kazu da ulazu 98 mil$- to je sporno, ne ulazu nista od novca, dolaze jer ima para za njih!
Oni koji putuju imace vajde, s obzirom na stanje u Srbiji, ostace u njoj stari, bolesni, politicari i avio-kompanije. Cheers