BEG airport status
Wizz Air pustio u rad statični simulator za A320 u Budimpešti Posle pokretnog u Vizov Trening centru u Budimpešti stigao i statični simulator/ Foto: Wizz Air

Wizz Air pustio u rad statični simulator za A320 u Budimpešti

Kompnija Viz er (Wizz Air) pustila je u rad statični simulator (Fixed Based Simulator) za obuku pilota u svom Trening centru u Budimpešti.

– Statični simulator za obuku pilota za avione iz porodice A320 je dodatak pokretnom simulatoru, što omogućava Vizu veću fleksibilnost u organizaciji obuke svojih kabinskih i letačkih posada – rečeno je u kompaniji Viz er.

Novi simulator, koji je identična replika kokpita aviona A320, sličan je pokretnom (full motion) simulatoru celokupnog leta i uključuje vizuelni sistem u kombinaciji sa autentičnim zvukom motora i audio efektima koji obezbeđuju realistično okruženje, objašnjavaju u kompaniji.

unnamed-1

– Uređaj, koji je obezbedio MPS, biće korišćen za razne vrste obuke pilota za avione iz porodice A320, uključujući obuku za određeni tip aviona kao i obuku za kabinsko osoblje.

Slično kao pokretni simulator koji smo otvorili u maju 2013, i statični će biti upravljan od strane vodeće holandske firme za obuku pilota na simulatorima, „Flight Simulation Company“ (FSC), koja u ime Viz era upravlja kompletnim našim Trening centrom u Budimpešti. Ovaj centar je smešten u krugu aerodroma u Budimpešti i lako je dostupan za više od 2.800 radnika naše komapnije – saopštio je Viz er.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Darko na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Na starnu što nije 2km nego 3,4km, pista nije gradska ulica pa samo uvaljaj kamen u asfaltiraj. Ona treba da pri velikoj vertikalnoj brzini da bezbedno primi teret od par stotina tona, al bitno da se pljuje. Umetnuta pista neće otići u istoriju. Pri bilo kom problemu na glavnoj pisti: pojava stranih tela usled pucanja…

29. Nov 2024.Pogledaj

Tihi na: Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

Agusta-Bell AB.212 je cist Bell 212. SFRJ je imala 7 Agusta-Bell AB.212 i jedan Bell 212.

29. Nov 2024.Pogledaj
29. Nov 2024.Pogledaj

Бивши Гастос na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Не знам колико је ширине било да се можда оформи још једна писта Gatwick планира да оформи једну краћу писту за полетање ускозтупних само (ако се не варам) тако што ће померити главну писту да има прописан размак између две писте. Далеко је BEG од LGW, али није за одмет да се размишља на дуже.

29. Nov 2024.Pogledaj