BEG airport status
Wizz Air pustio u rad statični simulator za A320 u Budimpešti Posle pokretnog u Vizov Trening centru u Budimpešti stigao i statični simulator/ Foto: Wizz Air

Wizz Air pustio u rad statični simulator za A320 u Budimpešti

Kompnija Viz er (Wizz Air) pustila je u rad statični simulator (Fixed Based Simulator) za obuku pilota u svom Trening centru u Budimpešti.

– Statični simulator za obuku pilota za avione iz porodice A320 je dodatak pokretnom simulatoru, što omogućava Vizu veću fleksibilnost u organizaciji obuke svojih kabinskih i letačkih posada – rečeno je u kompaniji Viz er.

Novi simulator, koji je identična replika kokpita aviona A320, sličan je pokretnom (full motion) simulatoru celokupnog leta i uključuje vizuelni sistem u kombinaciji sa autentičnim zvukom motora i audio efektima koji obezbeđuju realistično okruženje, objašnjavaju u kompaniji.

unnamed-1

– Uređaj, koji je obezbedio MPS, biće korišćen za razne vrste obuke pilota za avione iz porodice A320, uključujući obuku za određeni tip aviona kao i obuku za kabinsko osoblje.

Slično kao pokretni simulator koji smo otvorili u maju 2013, i statični će biti upravljan od strane vodeće holandske firme za obuku pilota na simulatorima, „Flight Simulation Company“ (FSC), koja u ime Viz era upravlja kompletnim našim Trening centrom u Budimpešti. Ovaj centar je smešten u krugu aerodroma u Budimpešti i lako je dostupan za više od 2.800 radnika naše komapnije – saopštio je Viz er.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj