BEG airport status
Biće skoro propast sveta

Biće skoro propast sveta

Nece na dobro

Sećam se da sam kao dete, pre 40 i vise godina, začuđeno i bogami, pomalo uplašeno,
posmatrao stare žene, zabrađene u tamno braon ili crne marame, kako sa čuđenjem
i strahopoštovanjem gledaju u, na primer, crven zalazak sunca ili kakvu drugu neobičnu
pririodnu pojavu, i govore: Biće skoro propast sveta!

Tada sam se pitao, onako mali, šta je to propast sveta?
Da li se to maže na hleb ili se sipa iz bokala?

Danas, ovako veliki, se opet pitam isto pitanje, posmatrajući ili čitajući novine i TV.
Nestali ovoliki bilioni, trilioni, zilioni para. Ekonomije na rubu kolapsa, države pred bankrotom,
desetine hiljada novih nezaposlenih svakog dana.
Da nisu one babe bile vračare? Da nisu, možda, ovaj put ubole u sridu? Ili u crni petak?

U avio biznisu, kažu nikad gore.
Nema narod para da putuje, nema narod para da troši na luksuz. Nema narod ovoga,
nema narod onoga. Eto nama baba vračara jopet, što bi rekao moj komšija iz sela pored
Beograda.

Samo ove vračare imaju diplome, DR, MR i ostale R. A znaju isto ili manje, nego,
one babe sa početka priče. Dokle smo stigli u ovom ciklusu života?
Od nepismenih baba, do nepismenih biznismena. Alal nam napredak!

Prošle godine u ovo vreme, svetske banke su se frljale sa milijardama profita.
Danas se frljaju sa milijardama gubitaka. Kako je to moguće ? Kud se dedoše toliki novci ?
Ili što bi Boža Pub rekao : „Kamo te novci, moji sinovci ?“

Da nije dosla Ćuma i odnela sve ? Da ne dođose Nemci i od nas koji nismo imali ništa,
uzeše i odnesoše sve ? Ili je sve ovo jedna velika prevara? Kao i ona pre.
Kao i ona onda, sećate se ? Beše li Dafina i Jezda, bem mu miša ?

Gledam danas u avionu putnike. Isti pogledi i iste face, kao pre kolapsa finansijskog sistema
ove plave kugle. Nisu im izrasli rogovi na glavi, nema čudnih ispada i suludog ponašanja.
Putnici, kao putnici. Brinu da polete na vreme, da stignu na vreme, da mnogo ne trese
majstor što ćera masinu, da sestra Desa, bude zgodna i da se baš njemu tajanstveno
nasmeši.

Ko je ovde lud, a kome smrde noge? Ko meša malter, a ko nosi višak ?
Ko vozi traktor, a ko otvara kapiju ?

Za godinu il` dve, neće se pola nas ni setiti da je 2009 bila skoro propast sveta.
A plava kugla se i dalje okreće. Reče Galileo Galilej.

A ja pitam, kamo te novci, moji sinovci ??? !!!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj