BEG airport status
Biće skoro propast sveta

Biće skoro propast sveta

Nece na dobro

Sećam se da sam kao dete, pre 40 i vise godina, začuđeno i bogami, pomalo uplašeno,
posmatrao stare žene, zabrađene u tamno braon ili crne marame, kako sa čuđenjem
i strahopoštovanjem gledaju u, na primer, crven zalazak sunca ili kakvu drugu neobičnu
pririodnu pojavu, i govore: Biće skoro propast sveta!

Tada sam se pitao, onako mali, šta je to propast sveta?
Da li se to maže na hleb ili se sipa iz bokala?

Danas, ovako veliki, se opet pitam isto pitanje, posmatrajući ili čitajući novine i TV.
Nestali ovoliki bilioni, trilioni, zilioni para. Ekonomije na rubu kolapsa, države pred bankrotom,
desetine hiljada novih nezaposlenih svakog dana.
Da nisu one babe bile vračare? Da nisu, možda, ovaj put ubole u sridu? Ili u crni petak?

U avio biznisu, kažu nikad gore.
Nema narod para da putuje, nema narod para da troši na luksuz. Nema narod ovoga,
nema narod onoga. Eto nama baba vračara jopet, što bi rekao moj komšija iz sela pored
Beograda.

Samo ove vračare imaju diplome, DR, MR i ostale R. A znaju isto ili manje, nego,
one babe sa početka priče. Dokle smo stigli u ovom ciklusu života?
Od nepismenih baba, do nepismenih biznismena. Alal nam napredak!

Prošle godine u ovo vreme, svetske banke su se frljale sa milijardama profita.
Danas se frljaju sa milijardama gubitaka. Kako je to moguće ? Kud se dedoše toliki novci ?
Ili što bi Boža Pub rekao : „Kamo te novci, moji sinovci ?“

Da nije dosla Ćuma i odnela sve ? Da ne dođose Nemci i od nas koji nismo imali ništa,
uzeše i odnesoše sve ? Ili je sve ovo jedna velika prevara? Kao i ona pre.
Kao i ona onda, sećate se ? Beše li Dafina i Jezda, bem mu miša ?

Gledam danas u avionu putnike. Isti pogledi i iste face, kao pre kolapsa finansijskog sistema
ove plave kugle. Nisu im izrasli rogovi na glavi, nema čudnih ispada i suludog ponašanja.
Putnici, kao putnici. Brinu da polete na vreme, da stignu na vreme, da mnogo ne trese
majstor što ćera masinu, da sestra Desa, bude zgodna i da se baš njemu tajanstveno
nasmeši.

Ko je ovde lud, a kome smrde noge? Ko meša malter, a ko nosi višak ?
Ko vozi traktor, a ko otvara kapiju ?

Za godinu il` dve, neće se pola nas ni setiti da je 2009 bila skoro propast sveta.
A plava kugla se i dalje okreće. Reče Galileo Galilej.

A ja pitam, kamo te novci, moji sinovci ??? !!!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj