BEG airport status
Er Srbija dobila saglasnost za sprovođenje obuke na tipovima A320 i A330 Omogućen i "Cross Crew Qualification" za prelazak sa A320 na A330/ Foto: Air Serbia

Er Srbija dobila saglasnost za sprovođenje obuke na tipovima A320 i A330

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) dobila je saglasnost da sprovodi pilotske obuke za avione A320 i A330 čime je proširila svoje kapacitete za treninge.

– Sa dobijenim statusom Odobrene organizacije za sprovođenje treninga (Approved Training Organisation – ATO), Er Srbija moći će da priprema svoje pilote za sticanje sertifikata koji su im neophodni da bi postali kopiloti ili kapetani u modernoj floti mlaznjaka nacionalne avio-kompanije, kao i da sprovodi „Cross Crew Qualification“ (CCQ), dodatnu obuku za pilote koji prelaze sa aviona A320 na veći A330. – saopštila je Er Srbija

Kapetani Goran Nižić i Nenad Mitić su prvi piloti koji su završili ovu obuku na Er Srbijinom A320, a to će uskoro učiniti kopiloti – Andreja Milošević i Predrag Đurić, koji završavaju linijski trening na A320. Do marta 2017. godine još tri kapetana bi trebalo da završe ovu obuku na širokotrupnom A330, saopštila je Er Srbija.

– Kompletna obuka traje oko mesec dana i obuhvata zemaljske treninge u Beogradu, sesije na simulatoru leta koje se obavljaju u inostranstvu i linijski trening pod nadzorom na mreži Er Srbije. U prošlosti, piloti Er Srbije obučavali su se za obavljanje letova na A330 kod članova Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners), uključujući Alitaliju (Alitalia) u Rimu, gde su ove godine 32 pilota primila sertifikate kao deo učešća na pokretanju prekookeanskog leta do Njujorka. S druge strane, u Er Berlinu (Air Berlin) su obavljane obuke za A320. – navode u Er Srbiji i dodaju da kompanija trenutno ima ukupno 242 pilota.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj