BEG airport status
Viz er uvodi prve letove za Prištinu, Sarajevo i Tiranu iz Budimpešte "Wizz Air" od aprila prvi put u Prištini, Sarajevu i Tirani; Nove linije ka Skoplju i Podgorici iz Budimpešte / Foto: Wizz Air

Viz er uvodi prve letove za Prištinu, Sarajevo i Tiranu iz Budimpešte

Kompanija Viz er (Wizz Air) najavila je „veliku ekspanziju u regionu Zapadnog Balkana“. Ova kompanija po prvi put počinje da leti sa aerodroma u Prištini, Sarajevu i Tirani, a uvodi i nove linije iz Skoplja i Podgorice ka Budimpešti.

Prvo će biti uvedena linija za Skoplje 2. aprila sledeće godine. Planirana su dva nedeljna leta – sredom i nedeljom. Nakon toga, 3. aprila počeće letovi za Podgoricu koji će se, takođe, odvijati sredom i nedeljom. Početak letova iz Budimpešte za Sarajevo zakazan je za 5. april. Odvijaće se sredom i nedeljom do 9. aprila, odnosno ponedeljkom i petkom od 10. aprila. Istog dana počeće i letovi za Tiranu – sredom i nedeljom. Linija za Prištinu biće uvedena 7. aprila sledeće godine. Realizovaće se ponedeljkom i petkom, kažu u kompaniji.

Nove destinacije i linije Viz era otvorene su nakon konkursa mađarske Vlade koja je tražila avio-prevoznika za pojedine strateške destinacije na Zapadnom Balkanu koje su nakon gašenja Maleva ostale nepovezane sa Budimpeštom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

С

Мене је увек занимало зашто нека ниско тарифна компанија не уведе лет на релацији Београд Подгорица, чиними се да би имали солидну попуњеност. Поздрав

Odgovori
Bo

cik dobij dozvolu i od srpske i od crnogorske vlade :)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj