BEG airport status
Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri "Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije" / Foto: SEAS

Etihad Airways: Spekulacije o izlasku iz Er Srbije netačne – ostajemo partneri

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) oglasila se povodom spekulacija poslednjih dana da bi mogla da se povuče iz Er Srbije (Air Serbia).

 – Spekulacije u vezi sa promenom investicije Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group – EAG) u Er Srbiji i podrškom koju Grupa pruža svojoj partnerskoj srpskoj kompaniji potpuno su netačne i bez osnova. Etihad jeste i ostaće u potpunosti posvećen strateškom partnerstvu sa većinskim vlasnikom Er Srbije, Vladom Republike Srbije. Od svog ponovnog pokretanja, pre samo tri godine, srpska nacionalna avio-kompanija transformisana je u profitabilnog i održivog avio-prevoznika, najboljeg u svojoj klasi. – saopštio je Etihad ervejz. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

VM

Hvala na ovoj informaciji

Odgovori
Pe

Ma nije moguće da Miša Brkić piše gluposti…

Odgovori
Re

Ljudi u ovoj zemlji ko da navijaju da Air Srbija propadne. Ista prica i za Sartid, NIS, Fiat, ista prica i za MIGove. Kao da je svaka firma koja ima kakvu takvu tehnologiju i rad, neprijatelj. Pa sta i ako ih subvencionisu. Kao da je najbolje da u ovoj zemlji svi skupljamo bobice i lekovito bilje, i da nam je to industrija.

Sve ove price me podsecaju na moj zivot u propaloj socijalistickoj zgradi, u kojoj sam nekad ziveo, sa uvek besnim i nezadovoljnim komsijama koji su se na sve zalili, a niko nikad prstom nije mrdnuo ni da pocisti hodnik. Mlad i naivan pokusah da organizujem krecenje hodnika i zamenu sijalica. Auuu, belaja…a sto, a kako, ko si ti da organizujes, sigurno si se ugradio, to je skupo, a sto ne interfon, a sto ne vrata prvo, a vidi lift, ti oces hodnik, a meni krov prokisnjava…osta hodnik neokrecen, i sve raspalo i dalje, oni kukaju i dalje, a ja srecom kupih nov stan. E to je Srbija…

Odgovori
Ne

Hehe…naravoucenije,kupiti air serbia u jednon pravcu

ix

Sve tačno. U Srbiji je bilo kakav ozbiljan poslovni sistem, koji zahteva puno učenja i stalno usavršavanje, neprijatelj države i naroda. Ovde je glavna fora da se baviš poljoprivredom ali ni za živu glavu da ne koristiš moderne tehnologije ili inovacije nego sve isto kao što su radili naši askurđeli. Pa kad godina izda a prinosi iznevere, a ti lepo kod stranaca u fabriku da izvlačiš kablove ili pleteš čarape za 200 evra mesečno. Sve što je malo kompleksnije i tehnološki zahtevnije od toga treba uništiti (a pre toga ga okupati u medijskoj kanalizaciji).

Bl

@Nebojsa
To nije resenje problema.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj