BEG airport status
[NAJAVA] „Drone Fest“ 30. i 31. marta u Zagrebu: Preko 40 predavanja, radionica i panela o bespilotnim letelicama Keynote predavači su direktor Laboratorije za vazduhoplovnu robotiku londonskog Imperial Collegea Dr Mirko Kovač i Mr Haris Balta sa Belgijske kraljevske vojne akademije / Foto: Softverska grupa IN2

[NAJAVA] „Drone Fest“ 30. i 31. marta u Zagrebu: Preko 40 predavanja, radionica i panela o bespilotnim letelicama

Poslovno-tehnološka konferencija o bespilotnim letelicama „Drone Fest biće održana 30. i 31. marta u zagrebačkom „Plaza Event“ centru.

– Drugu godinu za redom, posetioci konferencije moći će da učestvuju na osam radionica i preko 30 predavanja, da prisustvuju na dve panel diskusije i posete sajamsku i fly zonu gde će biti predstavljeni modeli bespilotnih letelica. – kažu koorganizatori konferencije iz softverske grupe IN2.

Kako objašnjavaju, u prvom planu biće bespilotne letelice i rešenja za bespilotne letelice, a predavanja će se paralelno odvijati u dve dvorane:

–  Teme o kojima će biti reči su regulativa letenja dronom u Hrvatskoj i Evropskoj uniji, korišćenje dronova u poslovne svrhe s posebnim naglaskom na poljoprivredu, kao i niz tema iz akademske zajednice. Keynote predavači ove godine su direktor Laboratorije za vazduhoplovnu robotiku londonskog Imperial Collegea Dr Mirko Kovač i Mr Haris Balta sa Belgijske kraljevske vojne akademije. –

Prema rečima koorganizatora, oba predavača predstaviće najnovije svetske trendove na području dron tehnologije. Kovač će prezentovati svoj rad na dronovima koji mogu zaroniti pod vodu i izroniti iz nje nakon što obave određeni zadatak, kao i dronovima koji koriste 3D printere i onima koji obavljaju popravke kod kriznih situacija poput puknuća cevovoda. Takođe, Balta će podeliti sopstvena iskustva u vezi sa sistemima za detekciju i zaštitu od bespilotnih letelica.

– Osam radionica koje će biti održane drugog dana konferencije približiće okupljenima teme poput utrkivanja dronovima, programiranja dronova, održavanja dronova, snimanja dronovima i druge. Na sajamskom delu biće prikazane brojne bespilotne letelice, a u fly zoni demonstracije letenja različitih proizvođača. – objašnjavaju iz IN2.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj