BEG airport status
Izvršen test let prvog A319neo aviona Treći član A320neo porodice obavio petočasovni let iz Hamburga u Tuluz / Foto: Airbus

Izvršen test let prvog A319neo aviona

Prvi A319neo, treći član A320neo porodice, poleteo je iz Hamburga i sleteo u Tuluz nakon petočasovnog leta, saopštila je kompanija Erbas (Airbus).

– Ovaj let predstavljao je priliku da posada proceni opšte upravljanje letelicom, kao i da proveri glavne sisteme. Baza letelice A319neo sa test registracijom D-AVWA biće u Tuluzu kako bi se kompletirao program probnih letova. – navode u Erbasu.

Avion A319neo najmanji je član A320neo porodice, a njegov kapacitet iznosi do 160 putnika. Kako kažu iz kompanije, porodica A320neo koristi najnovije tehnologije, uključujući motore nove generacije (CFM International LEAP 1A motori) i „Sharklet krila“, a usled različitih veličina letelica (A319neo, A320neo, A321neo) pokriven je kompletan segment uskotrupnih letelica, od niskofrekventnih do visokofrekventnih domaćih letova, kao i dužih maršuta.

Kako su izgledale pripreme i kako je let obavljen pogledajte na sledećem video snimku:

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ru

za sta sluzi naradzasi levkasti predmet koji polazi sa vrha izlazne ivice vertikalnog repa?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj