BEG airport status
„Ryanair“: Prevezeno 50 hiljada putnika u prvih osam meseci letenja iz Niša Za sad bez uvođenja novih linija / Foto: Aerdorom "Konstantin Veliki"

„Ryanair“: Prevezeno 50 hiljada putnika u prvih osam meseci letenja iz Niša

Low-cost prevoznik Rajaner (Ryanair) prevezao je ukupno 50.000 putnika iz i ka Nišu u proteklih osam meseci, rečeno je na konferenciji za medije koja je tim povodom održana na aerodromu „Konstantin Veliki“, saopštila je irska avio-kompanija.

–  U predstojećoj letnjoj sezoni nastavićemo da letimo na dosadašnje 4 rute – ka Berlinu, Bratislavi, Bergamu i Vezeu. Radujemo se rastu broja linija iz Srbije, poveánju saobraćaja i turizma u narednom periodu. – navela je menadžerka marketinga i prodaje za istočini Mediteran u kompaniji Rajaner, Dimitra Apatsidou. 

Ona je podsetila da je cilj kompanije da u prvih godinu dana na ovim rutama ukupno preveze 120.000 putnika, o čemu je u intervjuu za Tango Six govorila i predstavnica Rajanera, Kiara Ravara, prilikom pokretanja linije za Berlin.

Doček Rajanerovog B737-800 4. septembra na niškom aerodromu / Foto: Neda Mojisilović, Tango Six

Prvu liniju koju je Rajaner pokrenuo iz Niša bila je za Berlin.  B737-800 sa kapacitetom od 189 putnika dočekan je 4. septembra prošle godine na aerodromu „Konstantin Veliki“. Piloti na ovom letu bili su Vladimir Milićević (sa kim je Tango Six imao priliku da uradi intervju pre leta) i Stefan Jovanović.

Nakon Berlina Rajaner je uveo linija za Bratislavu, Bergamo i Vece (Milano i Dizeldorf).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Свака част Рајанеру и Виззу… јер су имали петљу и кренули у бизнис…
……………..

АЛИ наша држава и власт само завађа народ, ништа не раде, није сигуран и посао ЕрСрбије са Етихадом, јер они као да мувају око Србије да би узели тржиште…

Уместо да с авиони Боинга који су дати Авиолет-у узму и ојача државни Авиоенекс и да се направи нискотарифна компанија, па да се лети и из Ниш, Лађевци, Поникве у регион итд.

Овако нам други узимају кајмак.

Odgovori
Ni

Miško,nismo mi Nišlije tolki selci pa vi Beogradjani da nas vređate tim floskuluma,a za ispravku kaže se iz Niša,svaka čast Rajanu i našem Konstantinu Velikom na saradnji,naš aerodrom koči pruga koja nam krati pistu inače bi mogli na Niškom aerodromu kada bi se izmestila ta pruga i produžila pista mogli da sleću i najveći avioni.

Odgovori
М

Прво нисам баш београђанин, а и да јесам, па шта?
Кад сам написао „из Ниш“ то је било са симпатијама, али си ти покондирен па се љутиш.
Али сад ћу ти рећи, не треба се стидети свог града , а да се фрлате са неки падежи, има истине Шурда…и није злонамерно.

Сваки крај има свој дијалекат, не стиди се свог наслеђа!

Друго Ниш је трећи град, велики,…па би био ред да сами нешто урадите(то важи и за БГ, НС)…па да дођу на ред и други градови који нису тако развијени; Зрењанин,Чачак,Краљево,Врање…
Универзитетски центар је до сада мало подбацио, надамо се да ће академски стручњаци да подигну Ниш, јер је на раскрсници…
Поздрав!

Lj

Miško,pročitao sam ove tvoje komentare istog dana kad su objavljeni,javljam se sa malom zadrškom,tako je možda bolje.
Tačno,trebalo je imati petlju,pa otvoriti toliko linija u kratkom roku.To je bila davnašnja želja Niša i,eto,konačno se ostvaruje.
Mislio sam da reagujem odmah na prvi komentar,da pojasniš malo svoj stav u drugom pasusu,koji se odnosi na posao AS sa Etihadom,nije mi jasno na šta konkretno misliš.
Varijanta udruživanja flote B 727-300 sa Aviogeneksom i formiranje nove kompanije ne bi imala smisla,iz više razloga.Mislim da je neko razmišljao i o tome,ali mi na ovom Portalu smo ponekad preveliki entuzijasti,pa ne popuštamo sa raznim predlozima.
Ako možeš,malo pojasni onu rečenicu oko uzimanja kajmaka,nisam u toku.
Na Nišliju nemoj da se ljutiš zbog odgovora koji je usledio posle tvog prvog komentara,iako nisi imao lošu nameru,kako kažeš.Potpuno ga razumem,jer mu je verovatno preko glave sličnih komentara,koji se često ponavljaju,čak i od ljudi koji nikad nisu bili u Nišu i okolini i koji su jedino za to čuli u vezi sa jugom Srbije,uglavnom iz TV serija.
Nisam stekao utisak da se Nišlija stidi svoga grada,naprotiv.Da ne zaboravim,uopšte ga ne poznajem,ne znam ko je.Tačno je,neki se gađaju padežima,neki ne.Za tvoju informaciju,Šurda, kojeg pominješ u odgovoru,bio je iz Vlasotinca(ili iz VlasOtince),a to je približno kao od BG do Šapca.Taj govor se primetno razlikuje od niškog,mada je to tebi sve isto.Verujem da si to učinio sa simpatijama,kako kažeš,ali to se iz teksta ne može zaključiti.Govoru „južne pruge“sve manje se smejem,iskreno, ponekad mi nedostaje.
Inače,građani Niša su za svoj grad učinili izuzetno mnogo,a to čine i dalje,uprkos svi teškoćama.Tome sam jedan od mnogobrojnih svedoka.To je sasvim drugi,lepši i uređeniji grad od onog Niša u koji sam došao pre skoro četrdeset godina.Značajno je napredovao zadnjih dvadeset i pet godina.Zadnjih pet godina mnogo putujem po Srbiji i „regionu“,kako danas kažu.Vidim da mnogi gradovi idu napred,ne razumem šta bi ko trebao da čeka da se razvije jedan,pa drugi.
Zadnju rečenicu u kojoj pominješ Univerzitet,ne razumem,ali nije važno,dosta sam prostora zauzeo.
Još da dodam da sam pročitao tvoje skorašnje komentare u vezi sa putnom povezanošću,obeležavanjem i uređenjem prostora oko ANT.Potpuno se slažem sa tvojim komentarima koji su na mestu i izneseni na konstruktivan način.Utoliko me više čudi tvoja burna reakcija,nema potrebe da se svađate uopšte,a najmanje preko portala.

Lep pozdrav Tebi i Nišliji,svako dobro vam želim.

Ljubo

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj