BEG airport status
Rajaner uvodi letove za Bergamo i Vece iz Niša Rajaner do sada najavio 4 rute iz Niša - Berlin, Bratislavu, Bergamo (Milano) i Vece (Dizeldorf)

Rajaner uvodi letove za Bergamo i Vece iz Niša

Kompanija Rajaner (Ryanair) najavila je uvođenje još dve nove linije iz Niša – do italijanskog Bergama i Vecea u Nemačkoj.

Rajerovi letovi za Vece (Weeze), koji se nalazi nedaleko od Dizeldorfa, počeće 30. oktobra, a za Bergamo, koji je na oko 40 Km od Milana, 1. novembra. Kako je na jutros održanom radnom doručku sa novinarima najavljeno, ka ovim destinacijama leteće se dva puta nedeljno.

Kompanija je u aprilu prvo najavila uvođenje linije za Berlin od 4. septembra, a zatim i za Bratislavu od  31. oktobra, takođe, dva puta nedeljno.

Predstavnici kompanije su prilikom obraćanja novinarima tada naglasili da očekuju oko 30.000 putnika godišnje na svakoj od ove dve linije.

Navodeći da je aerodrom u Nišu izabran zbog prohibitivnih cena „Nikole Tesle“, Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov „route development manager“ ispričao je u intervjuu za Tango Six da je skalabilnost kompanije ključ strategije širenja irskog prevoznika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Dobro nam dosli i dugo nam ostali.

Odgovori
je

skalabilnost ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Svarog na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@DuPE Daj empirijske dokaze o ucestvovanju bas tih aviona sa pogodjene aero baze u napadu na liban/siriju.

05. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@vaste Ovde je u pitanju nijansa engleskog jezika: Naime, engleska rec "dozen" oznacava skup od 12 (dvanaest) necega. Dok mnozina "dozens" NE znaci nekoliko puta po 12, vec "nepoznat broj". Ali ne broj 50,100,150, to bi bilo posebno istaknuto. To se uklapa sa analizom da Izrael obara ne sve rakete, iz razloga navedenih u tekstu.

05. Oct 2024.Pogledaj

Realnost na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da bi uništili izraelske avione to ne mogu iz vazduha, već samo sa zemlje! Ne mogu da verujem kolike su p..ke i koliko su glupi da nisu u stanju da se prilagode sukobu sa izraelom! Ovu zadnju akciju sa taocima mogao je da osmisli i organizuje samo mosad.

05. Oct 2024.Pogledaj

22201 na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Predlažem da sačekamo eventualni revanš meč, pa da onda komentarišemo efikasnost, preciznost, nanetu štetu i efekte napada!

05. Oct 2024.Pogledaj

milan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Komentar ti je na nivou Ferari ništa ne valja jer prodaje sto puta manje auta od Dačije. Najbolji ne znači uvek i najjači. Izrael jeste tehnološki i organizaciono daleko iznad svih okolnih neprijateljskih zemalja, ali je činjenica da je Izrael mala zemlja i teritorijalno i po broju stanovnika i fascinantno je kako do sad za…

05. Oct 2024.Pogledaj