BEG airport status
Od 4. novembra Jasmin Bajić novi direktor kompanije Croatia Airlines Bajić imenovan na šest meseci / Foto: Croatia Airlines

Od 4. novembra Jasmin Bajić novi direktor kompanije Croatia Airlines

Novi direktor kompanije Croatia Airlines od 4. novembra ove godine biće Jasmin Bajić, prenosi „Jutarnji“.

Kako pišu, Nadzorni odbor kompanije odluku je doneo u ponedeljak i time prihvatio predlog Upravnog veća Centra za restruktuiranje i prodaju (CERP), koje je za novog direktora hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika 20. oktobra predložilo Bajića.

Prema predlogu CERP-a, što je Nadzorni odbor takođe prihvatio, Bajić je za tu funkciju imenovan na šest meseci, a kako „Jutarnji“ nezvanično saznaje, u tom periodu CERP će prvo poništiti trenutno aktuelni konkurs za izbor jednog člana Uprave kompanije Croatia Airlines i raspisati novi kojim će se tražiti dva člana:

– Naime, Ministarstvo prometa i CERP morali su pod hitno imenovati novog predsjednika Uprave Croatie Airlines nakon što je dosadašnji, Krešimir Kučko, dao ostavku na to mjesto. Njemu 4. studenoga istječe mandat, a u slučaju da kompanija nakon tog datuma ostane bez predsjednika Uprave, kompanija bi ostala bez licence za obavljanje letačkih operacija. –

Jasmin Bajić je u kompaniji Croatia Airlines od 1994. godine, a trenutno je na poziciji direktora kontrolinga i unutrašnjeg nadzora, navodi „Jutarnji“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Jel’ taj obznanio da 2 komada Q400 izlaze iz flote?

Ili, kako je moguće (u Alenovom članku od prije par minuta) da se zna da 2 Q400 izlaze iz flote kad je direktor u ostavci a novi još nije zasjeo? Ko odlučuje?

Dakle nije bitno ko je na čelnoj poziciji, imaju tu iza „ljudi sa misijom“…

Odgovori
Be

A sta mislis, kako cijeli sustav ovisi o jednom covjeku?

Al

A pa zna se tko je za koga lobirao.

Ne

Samo dva?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj