BEG airport status
POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora

POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku

Krešimir Kučko, direktor Croatie dao ostavku koja stupa na snagu 04.11.

Kučko odlazi na novo radno mjesto u kompaniju veću od Croatie Airlines, no nije poznato radi li se o zrakoplovnoj kompaniji, te na koju poziciju odlazi.

Krešimir Kučko je na mjesto direktora Croatie došao 01.09. 2012. sa mjesta voditelja malene poslovnice u Amsterdamu. Događaji koji su prethodili imenovanju, samo imenovanje, ali i niz postupaka nakon imenovanja bili su vrlo dvojbeni i izazvali buru u javnosti.

Croatiu je proveo kroz restrukturiranje sa vrlo upitnim uspjehom iste, po restrukturaciji je otvorio osam novih sezonskih linija, no zapamćen će biti po velikoj prodaji obiteljskog srebra, tj. sale and leaseback aviona i motora, prodaji Pleso prijevoza, te slotova na Heathrowu, kao i po nezadovoljstvu radnika koje je rezultiralo jednim višednevnim štrajkom, te najavom još jednog štrajka ove jeseni. Više o Kučkovim potezima pročitajte u članku od prije par mjeseci.

Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora. Sada Vlada više ne može produžavati agoniju kompanije, no o tome u novom članku od utorka.

Komentari

V

Davno očekivano i na neki način najavljeno.

Odgovori
A

Pa i ne. Kučko je sam dao ostavku, vlada mu je mandat u beskraj produžavala bez ikakvog razumnog objašnjenja.

V

OK. Samo ima svoje izvore i tumačenje informacija koje dobija.

N

Objašnjenje je razumno ali neprihvatljivo za ikoga tko ima neku emotivnu vezu sa OU; nitko ne želi prihvatiti mjesto CEO-a.

V

Nemudra Sovo,

Upravo je ta činjenica ili bar logičan zaključak ono sto je najavilo ili učinilo očekivanim ovu vest.

A

Ma sto pricate vi? Kandidata ima i zele preuzeti tu funkciju.

V

Možda ih ima, ali da li su bolji od prethodnog?

Možda ih ne želi Vlasnik?

Možda, možda ….

N

O, da, ima kandidata za CTN iz naše mašte, firmicu koja je napravila neke pogrešne koračiće i samo treba netko sposoban da ju izvede na pravi put. U stvarnosti CTN treba direktora da ne dira ništa i samo da na skorom kraju balade bude okrivljen za sve što se nakupilo u četvrt stoljeća. Slijedeći direktor će biti onaj koga vlada prisili, tipujem na Bajića a glede Kučka mede, iznenadio me što je imao petlju da pobjegne.

V

Sovi iz Stambola,

Možda je čovek ipak imao dovoljno samopoštovanja da kaže dosta je bilo?

A

Čovjek je našao novi posao. Što je bitno lakše dok još negdje radiš, a puno teže ako te netko smjeni, zar ne?

N

Jeli već prošao Salzburg?

Odgovori
I

Ovo moze biti jako dobro ili jako lose. Da bi ispalo dobro treba nam neki Antonio Alvarez i temeljito preslagivanje tvrtke, po mogucnosti da zaposle vas Alene za savjetnika.
Potrebno je toliko promjena, bolnih rezova, sredjivanje buducnosti-ali prvo da se svi sjednu i dogovore sto tocno od Croatie zele. Ne moze se stihijski sve raditi i ocekivati nekakav pozitivan rezultat.

Primjerice, Svicarci su svoj program Rail2000 zapoceli sa ciljem, dakle sto su sve htjeli imati i sto trebaju napraviti da to postignu, a mi idemo suprotno, sto god napravimo kasnije opravdavamo i NADAMO se da ce sve biti okej.

No nazalost, vjerojatnije je da ce zavrsiti lose po Croatiu.

Odgovori
B

Završio posao za gazde iz sjene i sad ide na sljedeću poziciju.
Ne fali njima (čak se i ne zna kome „njima“) samo Alen, fali im iskrena namjera da se nešto odradi kako treba pa tek onda Alen. Sa ovakvim poimanjem stvarnosti ni 300 Alena ne mogu ništa…

A

Pa ja sam ba dispoziciji kompaniji. I to kandidati znaju. Neki i racunaju na mene.

Ali upravo tako. Bojim se da njima nitko nije potreban i da ce se odabrati ona opcija koja nas ne treba. Upravo suprotno.

P

i dalje mi nije jasno kako je to pleso „obiteljsko srebro“

je li može neko da otkrije kolika je cena pleso prijevoza bila kada je croatia prodavala? pretpostavljam da taj biznis nije mogao otići za više od koju desetinu hiljada evra, što je zanemarljivo kada pričamo o ciframa za kompanije ove veličine.

Odgovori
V

Čelični Petre,
Misli se prevashodno na slotove CA na LHR.

P

naravno, ali čemu stalno pominjanje prodaje 50% udela u kikirki kompanij?

A

Za Pleso prijevoz se tuklo nekoliko velikih autobusnih kompanija u Hrvatskoj, bilo je puno rata oko toga (i još uvijek se trese kolki je to potres bio). Prodan je za velik novac. Iskreno se više ne sječam iznosa, ali mislim da se radilo o 2 milijuna EUR. Ne držite me za riječ, nabadam, taj mi broj zvoni u ušima, no mislim da je to točno.

Inače Pleso prijevoz je osnovan sa kapitalom od 500.000 EUR i sigurno je vrijedio bitno više od toga. Godinu dana prije prodaje (2014.) Croatia je investirala u Pleso prijevoz 730.000 EUR. Samo vozni park je vrijedio bitno više od 2 milijuna.

U svakom slučaju Croatia je te godine od prodaje imovine utržila 3,9 milijuna EUR, a dobar dio toga je i Pleso Prijevoz.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dead1 na: Ministar Vulin: Srbija modernizuje raketne sisteme PVO “Kub“

KUB je vec zastareo 1982-ih kad su ih Israelcani stukli u Siriji. Ja mislim da Srbija treba pregledati ratnu strategiju I protiv cega se ocekuju da ce se boriti. KUB je uredu za obaranje starih MiG-ova kao sto Bugarska, Hrvatska i Rumunska imaju. A u realnosti tu nema neke prilike za ratovanje. U bilo kakvom…

20. Feb 2018.Pogledaj

Dead1 na: Češka ponavlja tender za nabavku novih vojnih helikoptera; novi detalji remonta i modernizacije mađarskih Mi-24

Zasto bih kupio AH-1W kad su ti helikopteri upgravo izasli iz sluzbe USMC? Zar ne bi bilo pametnije kupiti AH-1Z? A u realnosti Cesi nisu spomenili kupovinu novih jurisnih helikoptera, nego samo srednje transportne (UH-1Y ili AW139M). Prica nije o fantazijama sto bih bilo najbolje nego realnost.

20. Feb 2018.Pogledaj

Pavle na: Vazdušni rat na Bliskom istoku: uništenje iranske bespilotne letelice, napadi izraelske avijacije na sirijske i iranske baze, obaranje izraelskog F-16 i turskog T129

Posavetuj se datumima. Kad su zvezde stradale i od koga, kada se ovo odigravalo. Sad izviljno krivis, mozda se radio komandno pokvarilo.

19. Feb 2018.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Vazdušni rat na Bliskom istoku: uništenje iranske bespilotne letelice, napadi izraelske avijacije na sirijske i iranske baze, obaranje izraelskog F-16 i turskog T129

MIG 29 I dalje niste oborili nijednim argumentom nijednu moju tvrdnju. 1/navedite dokaz o vazdusnim pobedama mig-29 2/dokaz o velikoj kolicini ssvremenog ruskog oruzja (ne bajki, nego u serijskoj proizvodnji danas,2018) 3/navedite nazive: ruskog mobilnog, ruskog kompjutera (osim"Elbrus"koji rade na inostranim procesorima,kao i Yotaphone.Takodje-nisu u prodaji) Eto tvrdite da ja ne diskutujem. Pokazite dobru volju…

19. Feb 2018.Pogledaj