BEG airport status
POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora

POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku

Krešimir Kučko, direktor Croatie dao ostavku koja stupa na snagu 04.11.

Kučko odlazi na novo radno mjesto u kompaniju veću od Croatie Airlines, no nije poznato radi li se o zrakoplovnoj kompaniji, te na koju poziciju odlazi.

Krešimir Kučko je na mjesto direktora Croatie došao 01.09. 2012. sa mjesta voditelja malene poslovnice u Amsterdamu. Događaji koji su prethodili imenovanju, samo imenovanje, ali i niz postupaka nakon imenovanja bili su vrlo dvojbeni i izazvali buru u javnosti.

Croatiu je proveo kroz restrukturiranje sa vrlo upitnim uspjehom iste, po restrukturaciji je otvorio osam novih sezonskih linija, no zapamćen će biti po velikoj prodaji obiteljskog srebra, tj. sale and leaseback aviona i motora, prodaji Pleso prijevoza, te slotova na Heathrowu, kao i po nezadovoljstvu radnika koje je rezultiralo jednim višednevnim štrajkom, te najavom još jednog štrajka ove jeseni. Više o Kučkovim potezima pročitajte u članku od prije par mjeseci.

Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora. Sada Vlada više ne može produžavati agoniju kompanije, no o tome u novom članku od utorka.

Komentari

V

Davno očekivano i na neki način najavljeno.

Odgovori
A

Pa i ne. Kučko je sam dao ostavku, vlada mu je mandat u beskraj produžavala bez ikakvog razumnog objašnjenja.

V

OK. Samo ima svoje izvore i tumačenje informacija koje dobija.

N

Objašnjenje je razumno ali neprihvatljivo za ikoga tko ima neku emotivnu vezu sa OU; nitko ne želi prihvatiti mjesto CEO-a.

V

Nemudra Sovo,

Upravo je ta činjenica ili bar logičan zaključak ono sto je najavilo ili učinilo očekivanim ovu vest.

A

Ma sto pricate vi? Kandidata ima i zele preuzeti tu funkciju.

V

Možda ih ima, ali da li su bolji od prethodnog?

Možda ih ne želi Vlasnik?

Možda, možda ….

N

O, da, ima kandidata za CTN iz naše mašte, firmicu koja je napravila neke pogrešne koračiće i samo treba netko sposoban da ju izvede na pravi put. U stvarnosti CTN treba direktora da ne dira ništa i samo da na skorom kraju balade bude okrivljen za sve što se nakupilo u četvrt stoljeća. Slijedeći direktor će biti onaj koga vlada prisili, tipujem na Bajića a glede Kučka mede, iznenadio me što je imao petlju da pobjegne.

V

Sovi iz Stambola,

Možda je čovek ipak imao dovoljno samopoštovanja da kaže dosta je bilo?

A

Čovjek je našao novi posao. Što je bitno lakše dok još negdje radiš, a puno teže ako te netko smjeni, zar ne?

N

Jeli već prošao Salzburg?

Odgovori
I

Ovo moze biti jako dobro ili jako lose. Da bi ispalo dobro treba nam neki Antonio Alvarez i temeljito preslagivanje tvrtke, po mogucnosti da zaposle vas Alene za savjetnika.
Potrebno je toliko promjena, bolnih rezova, sredjivanje buducnosti-ali prvo da se svi sjednu i dogovore sto tocno od Croatie zele. Ne moze se stihijski sve raditi i ocekivati nekakav pozitivan rezultat.

Primjerice, Svicarci su svoj program Rail2000 zapoceli sa ciljem, dakle sto su sve htjeli imati i sto trebaju napraviti da to postignu, a mi idemo suprotno, sto god napravimo kasnije opravdavamo i NADAMO se da ce sve biti okej.

No nazalost, vjerojatnije je da ce zavrsiti lose po Croatiu.

Odgovori
B

Završio posao za gazde iz sjene i sad ide na sljedeću poziciju.
Ne fali njima (čak se i ne zna kome „njima“) samo Alen, fali im iskrena namjera da se nešto odradi kako treba pa tek onda Alen. Sa ovakvim poimanjem stvarnosti ni 300 Alena ne mogu ništa…

A

Pa ja sam ba dispoziciji kompaniji. I to kandidati znaju. Neki i racunaju na mene.

Ali upravo tako. Bojim se da njima nitko nije potreban i da ce se odabrati ona opcija koja nas ne treba. Upravo suprotno.

P

i dalje mi nije jasno kako je to pleso „obiteljsko srebro“

je li može neko da otkrije kolika je cena pleso prijevoza bila kada je croatia prodavala? pretpostavljam da taj biznis nije mogao otići za više od koju desetinu hiljada evra, što je zanemarljivo kada pričamo o ciframa za kompanije ove veličine.

Odgovori
V

Čelični Petre,
Misli se prevashodno na slotove CA na LHR.

P

naravno, ali čemu stalno pominjanje prodaje 50% udela u kikirki kompanij?

A

Za Pleso prijevoz se tuklo nekoliko velikih autobusnih kompanija u Hrvatskoj, bilo je puno rata oko toga (i još uvijek se trese kolki je to potres bio). Prodan je za velik novac. Iskreno se više ne sječam iznosa, ali mislim da se radilo o 2 milijuna EUR. Ne držite me za riječ, nabadam, taj mi broj zvoni u ušima, no mislim da je to točno.

Inače Pleso prijevoz je osnovan sa kapitalom od 500.000 EUR i sigurno je vrijedio bitno više od toga. Godinu dana prije prodaje (2014.) Croatia je investirala u Pleso prijevoz 730.000 EUR. Samo vozni park je vrijedio bitno više od 2 milijuna.

U svakom slučaju Croatia je te godine od prodaje imovine utržila 3,9 milijuna EUR, a dobar dio toga je i Pleso Prijevoz.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ZZ na: [POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

Pregovori o preuzimanju programa nisu toliko novi, vec se suskalo na prolece o tome, ali su navodno bili propali. Ovo je takodje bio i strateski potez da se ne desi kao sto je bilo sa auto industriojom gde su uleteli Kinezi i kupili gotov proizvod, npr Volvo Automobile. Na duge staze ovde je jedino profitirao…

18. Oct 2017.Pogledaj

Strahinja na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

Tako mi je zao sto necu moci da prisustvujem ovom dogadjaju. Zadnjih nekoliko aeromitinga i dogadjaja me prati maler da uvek imam obaveze na taj datum a plus zivim daleko od BG. Srce mi se cepa zbog toga, jer se jos uvek secam zadnja dva devedesetih Kada sam kao klinac gledao Su-30 i Grcki Miraz.…

18. Oct 2017.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

Naravno da sezonski letovi nisu isto što i letovi koji se obavljaju tijekom cijele godine? No, jednako tako je totalni diletantizam reči da sezonski letovi nisu long-haul. Eurocontrol definira long-haul kao letove koji su preko 4.000 km. Zagreb-Dubai to jest, Beograd-Dubai to nije. No, molio bih da istovremeno ne mješate širokotrupce (wide-body) i long-haul. Širkotrupci…

18. Oct 2017.Pogledaj