BEG airport status
POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora

POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku

Krešimir Kučko, direktor Croatie dao ostavku koja stupa na snagu 04.11.

Kučko odlazi na novo radno mjesto u kompaniju veću od Croatie Airlines, no nije poznato radi li se o zrakoplovnoj kompaniji, te na koju poziciju odlazi.

Krešimir Kučko je na mjesto direktora Croatie došao 01.09. 2012. sa mjesta voditelja malene poslovnice u Amsterdamu. Događaji koji su prethodili imenovanju, samo imenovanje, ali i niz postupaka nakon imenovanja bili su vrlo dvojbeni i izazvali buru u javnosti.

Croatiu je proveo kroz restrukturiranje sa vrlo upitnim uspjehom iste, po restrukturaciji je otvorio osam novih sezonskih linija, no zapamćen će biti po velikoj prodaji obiteljskog srebra, tj. sale and leaseback aviona i motora, prodaji Pleso prijevoza, te slotova na Heathrowu, kao i po nezadovoljstvu radnika koje je rezultiralo jednim višednevnim štrajkom, te najavom još jednog štrajka ove jeseni. Više o Kučkovim potezima pročitajte u članku od prije par mjeseci.

Vlada je Kučku tri puta privremeno produžavala ugovor na šest mjeseci nemogavši se dogovoriti oko izbora novog direktora. Sada Vlada više ne može produžavati agoniju kompanije, no o tome u novom članku od utorka.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Alen Šćuric Analitičar nill@nill.com

Komentari

Vl

Davno očekivano i na neki način najavljeno.

Odgovori
Al

Pa i ne. Kučko je sam dao ostavku, vlada mu je mandat u beskraj produžavala bez ikakvog razumnog objašnjenja.

Vl

OK. Samo ima svoje izvore i tumačenje informacija koje dobija.

Ne

Objašnjenje je razumno ali neprihvatljivo za ikoga tko ima neku emotivnu vezu sa OU; nitko ne želi prihvatiti mjesto CEO-a.

Vl

Nemudra Sovo,

Upravo je ta činjenica ili bar logičan zaključak ono sto je najavilo ili učinilo očekivanim ovu vest.

Al

Ma sto pricate vi? Kandidata ima i zele preuzeti tu funkciju.

Vl

Možda ih ima, ali da li su bolji od prethodnog?

Možda ih ne želi Vlasnik?

Možda, možda ….

Ne

O, da, ima kandidata za CTN iz naše mašte, firmicu koja je napravila neke pogrešne koračiće i samo treba netko sposoban da ju izvede na pravi put. U stvarnosti CTN treba direktora da ne dira ništa i samo da na skorom kraju balade bude okrivljen za sve što se nakupilo u četvrt stoljeća. Slijedeći direktor će biti onaj koga vlada prisili, tipujem na Bajića a glede Kučka mede, iznenadio me što je imao petlju da pobjegne.

Vl

Sovi iz Stambola,

Možda je čovek ipak imao dovoljno samopoštovanja da kaže dosta je bilo?

Al

Čovjek je našao novi posao. Što je bitno lakše dok još negdje radiš, a puno teže ako te netko smjeni, zar ne?

Ne

Jeli već prošao Salzburg?

Odgovori
Iv

Ovo moze biti jako dobro ili jako lose. Da bi ispalo dobro treba nam neki Antonio Alvarez i temeljito preslagivanje tvrtke, po mogucnosti da zaposle vas Alene za savjetnika.
Potrebno je toliko promjena, bolnih rezova, sredjivanje buducnosti-ali prvo da se svi sjednu i dogovore sto tocno od Croatie zele. Ne moze se stihijski sve raditi i ocekivati nekakav pozitivan rezultat.

Primjerice, Svicarci su svoj program Rail2000 zapoceli sa ciljem, dakle sto su sve htjeli imati i sto trebaju napraviti da to postignu, a mi idemo suprotno, sto god napravimo kasnije opravdavamo i NADAMO se da ce sve biti okej.

No nazalost, vjerojatnije je da ce zavrsiti lose po Croatiu.

Odgovori
BB

Završio posao za gazde iz sjene i sad ide na sljedeću poziciju.
Ne fali njima (čak se i ne zna kome „njima“) samo Alen, fali im iskrena namjera da se nešto odradi kako treba pa tek onda Alen. Sa ovakvim poimanjem stvarnosti ni 300 Alena ne mogu ništa…

Al

Pa ja sam ba dispoziciji kompaniji. I to kandidati znaju. Neki i racunaju na mene.

Ali upravo tako. Bojim se da njima nitko nije potreban i da ce se odabrati ona opcija koja nas ne treba. Upravo suprotno.

Pe

i dalje mi nije jasno kako je to pleso „obiteljsko srebro“

je li može neko da otkrije kolika je cena pleso prijevoza bila kada je croatia prodavala? pretpostavljam da taj biznis nije mogao otići za više od koju desetinu hiljada evra, što je zanemarljivo kada pričamo o ciframa za kompanije ove veličine.

Odgovori
Vl

Čelični Petre,
Misli se prevashodno na slotove CA na LHR.

Pe

naravno, ali čemu stalno pominjanje prodaje 50% udela u kikirki kompanij?

Al

Za Pleso prijevoz se tuklo nekoliko velikih autobusnih kompanija u Hrvatskoj, bilo je puno rata oko toga (i još uvijek se trese kolki je to potres bio). Prodan je za velik novac. Iskreno se više ne sječam iznosa, ali mislim da se radilo o 2 milijuna EUR. Ne držite me za riječ, nabadam, taj mi broj zvoni u ušima, no mislim da je to točno.

Inače Pleso prijevoz je osnovan sa kapitalom od 500.000 EUR i sigurno je vrijedio bitno više od toga. Godinu dana prije prodaje (2014.) Croatia je investirala u Pleso prijevoz 730.000 EUR. Samo vozni park je vrijedio bitno više od 2 milijuna.

U svakom slučaju Croatia je te godine od prodaje imovine utržila 3,9 milijuna EUR, a dobar dio toga je i Pleso Prijevoz.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj