BEG airport status
Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8 A6-MAX fotografisan pred isporuku u Americi / Foto: flydubai

Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8

Low-cost avio-kompanija flydubai, deo grupe Emirata, prikazala je u Dubaiju svoj najnoviji Boing 737 MAX 8. Prvi primerak od do sada najveće narudžbine za uskotrupne avione (pre nego što je tip uopšte i poleteo) na Bliskom Istoku koja je objavljena na ovom sajmu 2013. godine.

A6-MAX prvi je od 76 letelica koje su naručene i koje će biti isporučivane zaključno sa 2023. godinom. Šest letelica trebalo bi da se priključi floti flydubaija do kraja ove godine.
 
 

Ekonomija u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai

Biznis klasa u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai
Karakteristike biznis klase / Ilustracija: flydubai

Kako je saopšteno iz kompanije, MAX 8 će biti stavljen u saobraćaj ka najudaljenijim destinacijama u mreži: Bangkoku, Pragu, Jekatarinburgu i Zanzibaru.

Poput svoje starije braće proizvedene u Sijetlu, MAX-ovi će imati IFE sistem najnovije generacije. „Stariji“ avioni kompanije već imaju trenutno najbrži i najsavremeniji IFE sistem koji možete iskusiti leteći iz Beograda.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj