BEG airport status
Emirates nabavlja dodatnih 36 aviona A380, Narudžbina spasila program od gašenja Isporuka dodatnih letelica od 2020. godine / Foto: Emirates

Emirates nabavlja dodatnih 36 aviona A380, Narudžbina spasila program od gašenja

Kompanija Emirates objavila je danas sklapanje ugovora sa Erbasom za nabavku dodatnih 36 aviona A380 u ukupnoj vrednosti od 16 milijardi dolara, od čega je 20 sigurnih, a 16 opcija, saopštio je taj avio-prevoznik.

Erbas će isporuku letelica započeti od 2020. godine, kažu iz Emiratesa i dodaju:

– Zajedno sa flotom A380 od 101 letelice, kao i već postojećom narudžbinom 41 aviona tog tipa, ova dodatna narudžbina znači posvećenost Emiratesa programu A380 pri čemu će u konačnom zbiru to biti 178 aviona ukupne vrednosti veće od 60 milijardi dolara. –

Izvršni direktor kompanije Emirates Ahmed bin Saeed Al Maktoum i direktor prodaje kompanije Erbas John Leahy potpisali su danas memorandum o razumevanju u sedištu te avio-kompanije u Dubaiju.

Tim povodom Ahmed bin Saeed Al Maktoum naglasio je da A380 za Emirates predstavlja veliki uspeh, te da će neki od novonaručenih aviona biti korišćeni kao zamena u floti.

Iako je bilo reči o potencijalnom gašenju A380 programa, Ahmed bin Saeed Al Maktoum smatra da je ova narudžbina upravo spasila program.

O tome je bilo reči i na ovonedeljnoj konferenciji Erbasa povodom prezentovanja prošlogodišnjih rezultata poslovanja, gde je na pitanje novinara da li će program A380 biti ugašen ukoliko ne bude narudžbina od strane Emiratesa, direktor kompanije Fabrice Bregier rekao da postoje i drugi potencijalni kupci i dodao:

– Ipak, jasno je da su Emirati ključni za obezbeđivanje budućnosti programa i da pregovori sa tom avio-kompanijom traju. –

Sa time je bio saglasan i direktor prodaje Erbasa John Leahy, koji je naglasio da ukoliko kompanija ne uspe da sklopi ugovor sa Emiratesom jedina opcija jeste gašenje programa.

Interesantno, Leahy ubrzo odlazi u penziju i kao jedan od najuspešnijih prodavaca civilnih aviona u istoriji odjavio se na najspektakularniji mogući način.

Podsetimo, tokom 2017. godine Erbas je isporučio 718 letelica za 85 naručilaca, od čega broj isporučenih A380 iznosi 15.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Do

Jedino resenje je gasenje programa- alavost i Airbusa i Boinga je vanzemaljska….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj