BEG airport status
Trovanje Srbije iz vazduha ili kako ViPVO ne radi svoj posao

Trovanje Srbije iz vazduha ili kako ViPVO ne radi svoj posao

Kada ste dnevne novine Kurir i kada godinama svesno plasirate vulgarni senzacionalizam koji ciljano zadovoljava najprizemnije motive čitalaca za tuđom nesrećom zamotane u uvek nekako slučajno zanimljive priče, rezultat je da vam misleći deo populacije više ne veruje. Takođe se dogodi se da vam populacija koju ciljate veruje još više i onda nastaju takozvane istraživačke priče u nastavcima i raskrinkavanja a ponekad i neki jadni javni tužilac bude žrtva svega toga.

„Trovanje Srbije iz vazduha“

Kurir je objavio pet tekstova (13. jul, 17. jul, 24. jul, 16. avgust i 21. avgust) o pojavi „Kemtrejlsa“ iznad Srbije – misterioznih beličastih tragova na nebu koje „izbacuju“ neki avioni koji na nekim lokacijama „imaju neuobičajenu aktivnost – nisu ranije tuda leteteli“.

Pre nego što pomislite da su termin Contrail pogrešno napisali pročitajte nešto više o Chemtrails – kontrail-ovima zloćudnije, hemijske prirode. Ispostavlja se da je termin „teorija zavere“ prefiks ove pojave, bar u Americi. U Srbiji je pojava očigledno u začetku, svedoci i očevici govore o avionima koji očigledno namerno ispuštaju ove tragove, tragovi satima ostaju na nebu i najzanimljivije od svega – beličaste mrežaste tvorevine (kao što su zaraženi eritrociti i jaja crva) pojavljuju se na biljkama i ostaloj flori.

Svedočanstva stanovništva nisu ni malo benigna:

– Zaprepastila sam se kada sam se u nedelju vratila iz vikendice i zatekla lepljivu, belu materiju sličnu paučini svuda po dvorištu. Nikada nisam videla tako nešto. Bila je svugde po stolicama, stolovima, drveću, cveću. Čak mi je i pas bio ulepljen nitima – kaže Ivanka Stojanović, koja je danima pokušavala da očisti dvorište. Kako kaže, čim se voda osuši, bela smesa je i dalje tu.

– Svaki predmet koji dotaknem je lepljiv. Što je najgore, počela sam da osećam bolove u nogama, koje svakoga dana otiču sve više. Iste simptome ima i moj suprug. Zaista mislim da je to neki otrov – priča Stojanovićeva. Njena komšinica Dušanka Abramović kaže da se ista materija u njenom dvorištu pojavila pre više od 20 dana.

– Ovu supstancu nemoguće je uništiti, a čini mi se da je ima sve više. Prvo sam mislila da je došla iz obližnje šume, ali onda mi je sestra rekla da se kod nje u Pančevu pojavila ista smesa, iako u okolini nema nikakvog drveća. Sigurna sam da su nam je bacili s neba – samouverena je Abramovićeva.

Reakcije zvaničnika

Elementarni postulati svakog dobrog novinarstva, pa i ovakvog „istraživačkog“ obavezuju autora na žrtvu, odgovornog i eksperta ne bi li zaokružili priču. Validnost ovoj poteri za odgovornima u najvećem organizovanom trovanju građanstva i prirode ove zemlje od, ne znam tačno od kada, dale su organizacije Ekoloski pokret Srbije i Ekoloski pokret Novog Sada. One su u ime javnosti podnele tužbu Javnom tužilaštvu koje je otvorilo istragu o ovim dešavanjima i trenutno radi na prikupljanju materijalnih dokaza i svedočanstava oštećenih.

A sada najbolji deo. Reakcije odgovornih koji imaju nadležnost nad nebesima Srbije:

Nebojša Starčević, direktor Direktorata za civilno vazduhoplovstvo, kaže za Kurir da „koliko on zna, još se nijedan građanin Srbije nije požalio na kemtrejls“.
– Bez obzira na to, mi ćemo proveriti o čemu se radi i šta se to desilo u Subotici. Obavestićemo javnost o onome što budemo saznali – kazao je on za Kurir.

(Direktorat nikada nije izdao saopštenje o ovim dešavanjima nakon ove izjave Starčevića)

DCV je dakle rekao svoje što ostavlja samo jednu instancu države koja je odgovorna – Ministarstvo odbrane i njegovo Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu. Ispostavilo se da novinari Kurira nisu išli logičnom putanjom i postavili pitanje jedinoj ustanovi čiji je osnovni posao da ne dozvoli korišćenje vazdušnog prostora letelicama bez predhodnog odobrenja i najave preleta kao i da presretane i primora letelice na sletanje u slučaju nenajavljenog i neodobenog ulaska u naš vazdušni prostor i u krajnjem slučaju ih obori.

Zlonamerni i neverujući u mentalno zdravlje srpske nacije došli bi do jedina dva moguća zaključka povodom ove priče:

Država Srbija ima dogovor sa za sada nepoznatim ljudima/organizacijama/udruženjima koji obuhvata izbacivanje štetnih hemijskih materija iz njihovih aviona i to po danu

ili

Država Srbija nikako nije upoznata sa ovim dešavanjima i ViPVO Vojske Srbije nije u stanju da identifikuje i prizemlji/obori sporoleteće ciljeve po danu.

Šta vi mislite?

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Le

U Srbiji je hitno potrebno zaprasivanje idiota.

Odgovori
Vu

Trenutno nisam u Srbiji pa ne mogu da organizujem biznis, ali evo ideja: ajde da "izmislimo" magicni prasak koji deluje kao protivotrov za chemtrails, te da budalama namtnemo porez. Prigodna pricica o zlotvorima koji pokusavaju da sabotiraju nas bogougodni pronalazak moze samo da pomogne!
Salu na stranu, slazem se sa prethodnim komentarom o zaprasivanju idiota.

Odgovori
Sa

obzirom na visinu sa koje se ispustaju кемтрејсли mozdra treba razmotriti vanbudzetsku nabavku odeljenja ili cak eskarile nekih visokoletecih aviona na second hand trzistu, pozeljno sto starijih zbog niske cene nabavke i visoke exploatacije (napr MiG-25, MiG-21, U-2, SR-71) i onda njima dejstvovati protuotrovom? :D :D

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj